MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ejerskab af disk
Fra : Hans

Dato : 12-08-07 19:12

Jeg har fået installereet Vista Ultimate på et system der før havde
W2000pro.

Problemet er at der er nogle ejerskab på nogle mapper jeg ikke kan få lov at
overtage.
Så prøvede jeg at boot op i w2000 der endnu ikke var slettet for at
"nulstille" alle owernership, men det kunne jeg heller ikke få lov til her.

Findes der en "superadministrator"-måde det kan klares på ?

Mvh.
Hans

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 12-08-07 19:24

Hans wrote:

> Problemet er at der er nogle ejerskab på nogle mapper jeg ikke kan få lov at
> overtage.

Du kan ikke læse dem?

Jesper Poulsen

Fra : Hans

Dato : 12-08-07 20:14

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i meddelelsen

> Du kan ikke læse dem?

Jeg har haft AVG installeret og nu kommer Vista og sige at AVG er holdt op
med at fungere pga. nogle filer i en undermappe
( H:\users\osv )
Har fundet ud af at det er en JUNCTION (hva' det så end er) og det er
åbenbart disse JUNCTION man ikke kan overtage.
Har prøvet at afinstallere og geninstallere AVG med samme resultat..
Jeg har prøvet div. programmer og det er tilsyneladende kun AVG der løber
ind i dette problem, men det er lidt irriterende da jeg lige havde købt AVG.

Mvh.
Hans

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 12-08-07 23:57

Hans wrote:

> Har fundet ud af at det er en JUNCTION (hva' det så end er) og det er
> åbenbart disse JUNCTION man ikke kan overtage.

Har du prøvet google?
http://support.microsoft.com/kb/205524

Jesper Poulsen