MS Windows
briani 27239
Ny computer m.v.
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 12-08-07 17:20

Jeg planlægger at købe ny computer indenfor den nærmeste fremtid.

Jeg vil i den forbindelse have en printer/scanner, som er sammenbygget, og
som har følgende egenskaber:

- Trådløs forbindelse til computeren
- Laserprinter
- Arkføder til scanneren
- Mulighed for blot at trykke på en knap på maskinen, så den scanner X antal
sider ind, hvorefter materialet havner på computeren som en PDF-fil, f.eks.
i min mailboks eller i en Folder.

Hvilken printer skal jeg kigge efter? Jeg synes kun jeg kan finde
blækprintere.

Fra : Hagar

Dato : 12-08-07 17:26

"Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> f.eks. i min mailboks eller i en Folder.
>
> Hvilken printer skal jeg kigge efter? Jeg synes kun jeg kan finde

Hvis du spørger i dk.edb.hardware så er der nok flere der kan/vil hjælpe dig

Hagar

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 12-08-07 17:31

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du spørger i dk.edb.hardware så er der nok flere der kan/vil hjælpe
> dig

Nåja, tak.