Bedste Moblios til beskeder
Fra : Claus

Dato : 08-07-01 12:23

Hej

Kan I anbefale hvilke mobiler som er de bedste til at navigere rund i gl.
beskeder ?
Min egen C25 er nemlig ikke for god på det punkt.

mvh Claus
http://www.handle-ind.dk/

Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 08-07-01 12:35

Altså, JEG bruger en 9110 pga. tastaturet.........men hvis du ser et
tidligere indlæg ("bedste businessphone"), så taler folk åbenlyst varmt for
6210.

--

:] Have a smiley day!

Kenneth Lund Petersen

70 22 72 99 | www.CRAZYNIGHT.dk | Polterabends & firmaarrangementer

75 85 33 39 | www.SPEAK2SPEAK.dk | Speakerarkiv & lydproduktion

Fra : Michael Bested

Dato : 08-07-01 13:27

Hej...

Hvad med den der Nokia med scrool ? Den kunne jeg
forestille mig var udemærket til at bladre i besked med.

--
Michael Bested
michael@bested.nu

Fra : apollo14

Dato : 08-07-01 15:10

"Michael Bested" <michael@bested.nu> skrev i en meddelelse
> Hej...
>
> Hvad med den der Nokia med scrool ? Den kunne jeg
> forestille mig var udemærket til at bladre i besked med.

7110 hedder den, og den er ikke så god, før softwaren er opdateret. Men
ellers er den lige så god som 6210