MS Windows
briani 27239
Genaktivering over telefon
Fra : Rado

Dato : 11-08-07 10:14

Jeg har lige skiftet bundkort på en maskine og var derfor nødt til at
genaktivere XP over telefonen. Det er første gang jeg har prøvet det,
så jeg har lige et spørgsmål omkring dette:

Når man har fået den nye kode, og den er tastet ind, står der "Click
Next" (den valgte jeg så). Men der er også en anden mulighed, nemlig
en knap hvor der står "Generate new key" eller noget i den retning.
Hvad sker der hvis man vælger det i stedet?

Og den kode jeg fik, skal jeg gemme den hvis jeg skal geninstallere
senere (uden evt. hardwareændringer)?

--
Rado

Intelligence is that faculty of mind, by which order is perceived in a situation
previously considered disordered.- Haneef A. Fatmi

Fra : Allan Vebel

Dato : 11-08-07 23:13

Rado skrev:

> Og den kode jeg fik, skal jeg gemme den hvis jeg
> skal geninstallere senere (uden evt.
> hardwareændringer)?

Nej, det eneste du skal gemme, er den originale
licenskode til Windows.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Rado

Dato : 12-08-07 09:20

On Sun, 12 Aug 2007 00:12:32 +0200, "Allan Vebel" <spam@do.not> wrote:

>Nej, det eneste du skal gemme, er den originale
>licenskode til Windows.

Den skal så bruges igen ved evt. geninstallation?

Fra : Allan Vebel

Dato : 12-08-07 21:12

Rado skrev:

> Den skal så bruges igen ved evt. geninstallation?

Ja, nu er Windows-licensen jo godkendt sammen
med dit nye bundkort.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Rado

Dato : 12-08-07 21:57

On Sun, 12 Aug 2007 22:12:24 +0200, "Allan Vebel" <spam@do.not> wrote:

>Ja, nu er Windows-licensen jo godkendt sammen
>med dit nye bundkort.

Ok, tak!

Rado
--

"Jeg vil fastholde den påstand, at kosmisk religiøs følelse
er den stærkeste og ædleste drivkraft bag videnskabelig