Hvordan få logo i browserens navigationsli~
Fra : mail@spoejsen.dk

Dato : 11-08-07 20:05

Mange sider har et lille logo i venstre side på URL'en, hvodan laves
den. Grafikke kan jeg godt klare, men hvordan får man den ind.

Fra : Casper Christiansen

Dato : 11-08-07 20:26

wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Mange sider har et lille logo i venstre side på URL'en, hvodan laves
> den. Grafikke kan jeg godt klare, men hvordan får man den ind.
Der har næsten lige været et indlæg om det. Men her er svaret igen for
din skyld.
http://hjemmesideskolen.dk/scripts/favicon.asp

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : mail@spoejsen.dk

Dato : 12-08-07 13:34

Tak Jeg er ny her

Fra : Lars Brandt

Dato : 12-08-07 13:51

Du behøver ikke gå til et andet domæne, da vi har en artikel lige hér på
html.dk (som i øvrigt er bedre, efter min mening):

http://www.html.dk/artikler/00002/

Fra : Jørn Andersen

Dato : 12-08-07 16:23

On 12 Aug 2007 12:50:43 GMT, Lars Brandt <electrohead@gmail.com> wrote:

>vi har en artikel lige hér på html.dk

"Nyhedsgrupperne er således ikke en del af HTML.dk - HTML.dk giver blot
adgang til relevante grupper om webdesign."
<url: http://www.html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp>

Jeg er fx ikke "lige her ..."

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Casper Christiansen

Dato : 12-08-07 17:10

Lars Brandt wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Du behøver ikke gå til et andet domæne, da vi har en artikel lige hér på
> html.dk (som i øvrigt er bedre, efter min mening):
Jeg synes så den anden er bedre. Men hver sin smag.

Fra : mai@spoejsen.dk

Dato : 12-08-07 22:47

Tak for hjælpen til jer begge atlt virker nu. Http:www.spoejsen.dk
undlad at kikke kode, jeg arbejder på et nyt layout.
Jeg fattede ikke at det ikke virkede før jeg fik tømt MSIE 's catche.
Så fungere det.