Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
vandmærke på billeder
Fra : Hm

Dato : 10-08-07 19:53

Hej
håber det er den rigtige gruppe
findes der et nemt lille gratis program der kan lave et vandmærke på
billeder?
Hanne

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 10-08-07 20:40

http://www.photo-freeware.net/umark-lite.php
--
ad

Fra : Hm

Dato : 10-08-07 21:24

"Awul Dasfilshabeda" <th.nyhedsgruppe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Hm" <misasli@mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.photo-freeware.net/umark-lite.php
> --
Hej, tak for linket som jeg vil kikke nærmere på for at se om jeg kan finde
ud af det
Hanne

Fra : Hm

Dato : 10-08-07 21:36

> Hej, tak for linket som jeg vil kikke nærmere på for at se om jeg kan
> finde ud af det
> Hanne
det var super nemt at lave vandmærke, men hvordan får jeg det indsat på
billedet ?????
Hanne

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 10-08-07 21:57

> det var super nemt at lave vandmærke, men hvordan får jeg det indsat på
> billedet ?????
> Hanne

Klik på "select images to apply Watermark" >> add images (højst 50 stk)
browse = vælg folder hvor de skal ligge.. .
det er kun en kopi der får et vandmærke .

--
ad

Fra : Hm

Dato : 10-08-07 22:11

> "Hm" <misasli@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Klik på "select images to apply Watermark" >> add images (højst 50 stk)
> browse = vælg folder hvor de skal ligge.. .
> det er kun en kopi der får et vandmærke .

Hej tak for svar, jeg kan ikke få de jpg billeder ind som jeg har taget med
mit digital camera, kun jpg som jeg henter på nettet det kan jeg ikke forstå

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 10-08-07 22:46

> Hej tak for svar, jeg kan ikke få de jpg billeder ind som jeg har taget
> med mit digital camera, kun jpg som jeg henter på nettet det kan jeg ikke
> forstå
Samme her ... Men så prøvede jeg at tage et ind i paint,
og gemte det i et andet filnavn ,og så kunne det godt få et vandmærke
..Mærkeligt.

--
ad

Fra : Hm

Dato : 11-08-07 08:03

> "Hm" <misasli@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Samme her ... Men så prøvede jeg at tage et ind i paint,
> og gemte det i et andet filnavn ,og så kunne det godt få et vandmærke
> .Mærkeligt.

Hej, tak så er det altså ikke mig der ikke kan finde ud af det Jeg
syntes det er et super lille program, så jeg prøver igen, tusinde tak for
hjælpen
Hanne

Fra : Hm

Dato : 11-08-07 08:46

hej Ad
nu køre det bare -så tusinde, tusinde tak for hjælpen
Hanne

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 12-08-07 02:10

> hej Ad
> nu køre det bare -så tusinde, tusinde tak for hjælpen
> Hanne

Så er det da noget ved at hjælp, når hjælperen også får at vide hjælpen
virker.

Hygsom
Leo