MS Windows
briani 27239
Når jeg bruger Explore Browser får jeg to,~
Fra : mvama

Dato : 10-08-07 14:59

Hvader grunden til, at Explore Browser IE6 dublikere sig (2) når jeg er på
nettet. eller hvis jeg f.eks bruger hotmail eller opdat. Windows, hvergang
må jeg lukke den ned to gange efter brug? Det er fandme irreterende.
Mvh.Mvama

Fra : kep

Dato : 10-08-07 15:41

"mvama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nettet. eller hvis jeg f.eks bruger hotmail eller opdat. Windows, hvergang
> må jeg lukke den ned to gange efter brug? Det er fandme irreterende.

Hej
Prøv at kigge her, måske der er noget du kan bruge.
http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no55

kep

Fra : mvama

Dato : 12-08-07 15:19

"kep" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> "mvama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
>>

> Hej
> Prøv at kigge her, måske der er noget du kan bruge.
> [...]

Tak
Jeg prøvede dem alle (måske ikke det rigtigeste?,Men), og tilsyneladene har
en af dem hjulpet. Intil nu lukker Explore kun en Browser op ad gangen.
Mvh.Mvama>

Fra : kep

Dato : 12-08-07 15:29

> [...]
> Jeg prøvede dem alle (måske ikke det rigtigeste?,Men), og tilsyneladene
> har en af dem hjulpet. Intil nu lukker Explore kun en Browser op ad

OK, Tak for tilbagemelding.

Fra : mvama

Dato : 14-08-07 09:32

> "mvama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> OK, Tak for tilbagemelding.

Jeg blev sgu nød til, at install. explore 7, da jeg opdagede, at fejlen ikke
var helt væk. Jeg glemte også at sige, jeg har to Browser, Explore og
Crazy Browser, så måske har det også noget at sige? Men nu lader det til,
at med Explore 7 er fejlen tilsyneladene væk. Det er sgu for irreterende, at
der lukker to op ad gangen, så hvis det ikke er helt forsvundet, ja så
bliver jeg nok nød til, at lave en Rep med "R" Men jeg takker for hjælpen.
Mvh.mvama

Fra : kep

Dato : 14-08-07 10:59

> [...]
> irreterende, at der lukker to op ad gangen, så hvis det ikke er helt
> forsvundet, ja så bliver jeg nok nød til, at lave en Rep med "R" Men jeg

OK

Fra : urlex

Dato : 11-08-07 14:51

On 10 Aug., 16:58, "mvama" <nons...@mail.com> wrote:
> [...]
> nettet. eller hvis jeg f.eks bruger hotmail eller opdat. Windows, hvergang
> må jeg lukke den ned to gange efter brug? Det er fandme irreterende.

Jeg har Vista også der åbner sig 2, den ene er DanskeBank der ikke vil
køre sammen med de andre på min Startside !
I Vista kan det kun køre sådan ;.)
vh Urlex

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 11-08-07 21:58

urlex wrote:

> Jeg har Vista også der åbner sig 2, den ene er DanskeBank der ikke vil
> køre sammen med de andre på min Startside !
> I Vista kan det kun køre sådan ;.)

Når spørgeren kører IE6 kører vedkommende ikke Vista. Så...

mvh
Henning