Spørgsmål vedr. validering
Fra : Casper Christiansen

Dato : 10-08-07 23:28

Det her er sikkert et dumt spørgsmål men håber jeg kan få et svar
alligevel.

Når man validere sin side på w3c validere den så kun den side du
skriver eller validere den også alle undersider?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-08-07 23:34

Casper Christiansen skrev:

> Når man validere sin side på w3c validere den så kun den side du
> skriver eller validere den også alle undersider?

Kun én side.

Denne her klarer 'alle', men sætter dog en øvre grænse på 100.

   http://htmlhelp.com/tools/validator/

Det kan man komme omkring ved at omdøbe nogle af mapperne så de
'rives ud' af link-rækken og ikke findes af validatoren. Så kan
man bytte om bagefter.

--
Bertel

Fra : Allan Vebel

Dato : 11-08-07 01:12

Bertel Lund Hansen skrev:

> Denne her klarer 'alle', men sætter dog en øvre
> grænse på 100.
>
> http://htmlhelp.com/tools/validator/

Ja, man skal bare huske at afkrydse "Validate entire
site"

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Casper Christiansen

Dato : 11-08-07 09:03

Allan Vebel wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Ja, man skal bare huske at afkrydse "Validate entire
> site"
Okay. Tak for hjælpen.