CSS encyklopædi
Fra : Lisbeth Schillig

Dato : 10-08-07 20:28

Hej.
Ja, jeg har set lyset og endelig fattet at tabeller og frames er
yt så jeg er ved at lære mig at surfe på css bølgen, men findes
der ikke et sted hvor man kan se en oversigt over alle typer? Jeg
har et HTML leksikon der har lært mig meget, nu mangler jeg en
CSS encyklopædi.
Nogen der ved hvor jeg finder det?

:0)
Lisbeth

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 10-08-07 20:55

"Lisbeth Schillig" <fam.schillig@gmail.com> skrev i en meddelelse
> har et HTML leksikon der har lært mig meget, nu mangler jeg en
> CSS encyklopædi.

Hvad med http://www.w3schools.com/css/css_reference.asp
/Jørgen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-08-07 21:11

Lisbeth Schillig skrev:

> [...]
> der ikke et sted hvor man kan se en oversigt over alle typer? Jeg
> har et HTML leksikon der har lært mig meget, nu mangler jeg en

Her:

   http://www.newsgator.com/Individuals/TopStyle/Default.aspx

Topstyle er en CSS-editor. Pro koster penge (og kan også klare
HTML), men Lite er gratis, og den er der link til i bunden af
siden. Jeg bruger den ikke så meget som editor - primært fordi
der ikke er en søg-funktion - men jeg bruger den som opslagsværk
og som en nem måde at skrive CSS-linjer på.

--
Bertel

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-08-07 21:49

Lisbeth Schillig wrote:
> nu mangler jeg en
> CSS encyklopædi.
> Nogen der ved hvor jeg finder det?

http://www.w3.org/TR/1998/REC-CSS2-19980512/
http://htmlhelp.com/reference/css/properties.html
http://blooberry.com/indexdot/css/propindex/all.htm

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Birger

Dato : 11-08-07 10:25

> [...]
> der ikke et sted hvor man kan se en oversigt over alle typer? Jeg
> har et HTML leksikon der har lært mig meget, nu mangler jeg en

http://www.gotapi.com

Birger