MS Windows
briani 27239
XP geninstallering / billeder væk ?
Fra :    ab©

Dato : 09-08-07 12:14

Min datter har geninstalleret sin XP (oven i den tidligere installation) og
oprettet sig med et andet brugernavn, nu kan hun efterfølgende ikke komme
ind i de filer, der ligger under den gamle bruger - nogen, der har en idé
til, hvordan hun "lukker op" ?

På forhånd tak for indsatsen

ab©

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 09-08-07 14:22

Højreklik og i Egenskaber | Sikkerhed | Avanceret | Ejer, vælg at
tage ejerskab af folderen filerne ligger i.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 09-08-07 23:26

Jens Peter Karlsen [FP-MVP] wrote:
> Højreklik og i Egenskaber | Sikkerhed | Avanceret | Ejer, vælg at
> tage ejerskab af folderen filerne ligger i.

Er det ikke for XP pro? Jeg kan ikke inde de indstillinger i XPhome.

mvh
Henning

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 09-08-07 23:37

Henning Præstegaard wrote:

> Er det ikke for XP pro? Jeg kan ikke inde de indstillinger i XPhome.

Nå jeg fandt svaret her. (via gode gamle hcma) .
http://support.microsoft.com/?kbid=308421
XPhome skal være startet i fejlsikret tilstand for at få fanebladet
sikkerhed frem.

mvh
Henning

Fra :    ab©

Dato : 18-08-07 11:27

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.vallid> skrev i en meddelelse

> Nå jeg fandt svaret her. (via gode gamle hcma) .
> http://support.microsoft.com/?kbid=308421
> XPhome skal være startet i fejlsikret tilstand for at få fanebladet
> sikkerhed frem.

Nu har jeg prøvet "opskriften" på flere orskellige PC´er - Home og Proff. -
med negativ resultat :-/

ab©

Fra : Allan Vebel

Dato : 18-08-07 21:29

ab© skrev:

> Min datter har geninstalleret sin XP (oven i den
> tidligere installation) og oprettet sig med et andet
> brugernavn, nu kan hun efterfølgende ikke komme
> ind i de filer, der ligger under den gamle bruger

Ved en normal geninstallation bliver harddisken
formateret - så har hun bare ikke de billeder mere.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk