Hvilken sti til infrarød nokia 5140
Fra : Milla

Dato : 08-08-07 22:07

Hejsa!

Min mand tabte hans nokia 5140 ned i en mejetærsker, og den landede i
vognen ved siden af :-/

Godt så, nu har han så købt en n5500, men den lille detalje... alle
kontakter ligger på telefonen... ups!

5140eren kan bruges, men displayet er totalt regnbue! Jeg kan kopiere
alle han kontakter til 5500, hvis bare jeg kan finde ud af at starte
IR-forbindelsen... Er der en venlig sjæl, der kan fortælle mig hvor jeg
finder den henne? Hvor mange gange skal jeg trykke på de forskellige taster?

Håber på hjælp, ellers får jeg sikkert tjansen med at skrive alle de
manglende kontakter ind

Mvh Milla

Fra : Snakee

Dato : 08-08-07 22:53

Wed, 08 Aug 2007 23:07:28 +0200 skrev Milla følgende på hovedet af en
knappenål:

> Håber på hjælp, ellers får jeg sikkert tjansen med at skrive alle de
> manglende kontakter ind

Og du er sikker på at de ikke bare er gemt på simkortet ikke også?

Snakee

--
Lige så længe der er folk på usenet der ikke fatter at man går
efter bolden og IKKE manden, agter jeg at skrive under pseudonym.

Fra : Milla

Dato : 09-08-07 00:34

Snakee skrev:

> Og du er sikker på at de ikke bare er gemt på simkortet ikke også?
>
> Snakee

Jep, det er jeg. Tror jeg er oppe på at have tjekket det en 10 gange,
hvis nu jeg ikke havde gjort det rigtigt, men nej....

Ved godt det er en oldsag

Mvh Milla

Fra : Jesper Hansen

Dato : 09-08-07 10:28

> [...]
> IR-forbindelsen... Er der en venlig sjæl, der kan fortælle mig hvor jeg
> finder den henne? Hvor mange gange skal jeg trykke på de forskellige

Se nu kender jeg ikke 5140, men jeg havde en 5140i engang og der havde jeg
genveje, så de ting jeg brugte lå i displayet og kunne nå med et tryk, havde
i det??

Hvis du har gprs på den, kan du kopiere kontakterne til https://zyb.com/ og
derefter overføre den til den nye N 55oo som forresten er fed og kan en
masse.

Jeg ved godt at det ikke er svar på dit spørgsmål, men håber det kan hjælpe
lidt. :)

Venlig hilsen
Jesper c",)

PS. Husk altid at bruge https://zyb.com/ som sikkerhed for mobil kontakter
og kalender

Fra : Milla

Dato : 09-08-07 16:09

Jesper Hansen skrev:

> Se nu kender jeg ikke 5140, men jeg havde en 5140i engang og der havde jeg
> genveje, så de ting jeg brugte lå i displayet og kunne nå med et tryk, havde
> i det??
Ja, nogle ting kunne man med, men desværre ikke alt...

> Hvis du har gprs på den, kan du kopiere kontakterne til https://zyb.com/ og
> derefter overføre den til den nye N 55oo som forresten er fed og kan en
> masse.

Det har den ikke, ikke sat op i hvert fald, og nu kan jeg jo af gode
grunde ikke gøre det..

> Jeg ved godt at det ikke er svar på dit spørgsmål, men håber det kan hjælpe
> lidt. :)

Desværre, men tak!

Mvh Milla

Fra : martin

Dato : 10-08-07 09:50

> IR-forbindelsen... Er der en venlig sjæl, der kan fortælle mig hvor jeg
> finder den henne? Hvor mange gange skal jeg trykke på de forskellige
> taster?

På: http://www.nokia.dk/phones/5140/demo.php kan du finde ud af det selv,
der er en demo af telefonen.

Martin Kaltoft