Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
D2xs altid fejl ved sidste billede
Fra : Bo Hellum

Dato : 09-08-07 07:11

Hej alle

Når jeg sætter et nyt mem kort i og formattere det fra kameraet, så
"mangler" jeg altid et billede. Den melder f.eks. 299 remaining ud af 300,
og jeg kan ikke se nogle billeder på kortet.

Jeg har prøvet med alle mine 8 kort.

Når jeg importere til Lightroom, så får jeg altid fejl på det sidste
billede..."could not be read"

Har I et forslav?

Bo

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-07 07:19

Bo Hellum wrote:
> [...]
>
> Jeg har prøvet med alle mine 8 kort.
>
> Når jeg importere til Lightroom, så får jeg altid fejl på det sidste

Firmware update evt? Eller et system reset?

Thomas Schreiber
(45+) 26 27 28 18

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-08-07 11:54

"Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har prøvet med alle mine 8 kort.
>
> Når jeg importere til Lightroom, så får jeg altid fejl på det sidste

Kører du med LR 1.1? Med LR 1.0 havde jeg ofte den situation at et billede
ikke kunne læses, men hvis man importerede en gang til kunne det. Med v.1.1
har jeg ikke haft det problem. Ved LR 1.1 er der stort set ikke fejl, som
jeg har observeret. En gang imellem stadig out of memory, men sjældent.
Fremragende program.
Mvh,
Hans

Fra : Bo Hellum

Dato : 14-08-07 06:11

> [...]
> v.1.1 har jeg ikke haft det problem. Ved LR 1.1 er der stort set ikke
> fejl, som jeg har observeret. En gang imellem stadig out of memory, men

Jeg kører med 1.0 har været lidt tilbageholden med 1.1 da jeg har hørt det
er noget af et arbejde at få alle billederne ind igen. Nu er du jo expert i
LR, hvad siger du Hans? Jeg får en hel del out of mem i 1.0 og det er lidt
irriterende. Ja fremragende, det er genialt.

Tak

Bo

Fra : ksk

Dato : 14-08-07 22:02

> [...]
> i LR, hvad siger du Hans? Jeg får en hel del out of mem i 1.0 og det er
> lidt irriterende. Ja fremragende, det er genialt.

kan du så se at får opgradere ,, mit x virker langt bedre ( tror jeg selv
på )

KsK

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 15-08-07 20:27

> Jeg kører med 1.0 har været lidt tilbageholden med 1.1 da jeg har hørt
> det er noget af et arbejde at få alle billederne ind igen. Nu er du jo
> expert i LR, hvad siger du Hans?

Jeg hedder ikke Hans og er ikke ekspert, men min LR 1.0->1.1 opgradering
forløb helt uden problemer, den nuppede 10k+ billeder med til den nye
version uden ballade.

--
Med venlig hilsen,
Tommy Eriksen

Fra : Bo Hellum

Dato : 17-08-07 12:40

"Tommy Eriksen" <tommy@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg hedder ikke Hans og er ikke ekspert, men min LR 1.0->1.1 opgradering
> forløb helt uden problemer, den nuppede 10k+ billeder med til den nye

Takker Tommy, jeg går i gang...tror jeg.
God weekend.