MS Windows
briani 27239
nLite > Media Player upd. m.m.
Fra : Autocadster

Dato : 08-08-07 21:42

Kan man ikke lave en install cd med nLite, sådan så alle opdateringer
er med... inkl. feks. mediaplayer, IE m.m. ?

Den vil her hos mig ikke tage de hentede filer og ligge dem på skiven
til automatisk install :/

Har hentet alt hvad der kan hentes til XP Pro, der er hentet med
"Windows Updates Downloader 2.25 Build 886" som i øvrigt er et kanon
smart program

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-07 06:49

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse

Klip.......

> Har hentet alt hvad der kan hentes til XP Pro, der er hentet med
> "Windows Updates Downloader 2.25 Build 886" som i øvrigt er et kanon
> [...]

Du'r den osse til DK version? Det fremgår ikke af den side

mvh Ebbe

Fra : Autocadster

Dato : 09-08-07 07:44

Ebbe (7000) formulerede torsdag:

> Du'r den osse til DK version? Det fremgår ikke af den side
>
> mvh Ebbe

Ja og programmet er supernemt at bruge

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-07 16:16

> Ja og programmet er supernemt at bruge
>
> --
> Venlig hilsen
> Autocadster / 2620

Fedt, det skal prøves Takker mange gange.

mvh Ebbe

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-08-07 10:21

On Wed, 08 Aug 2007 22:41:33 +0200, Autocadster
<autocadster@gmail.com> wrote:

>Kan man ikke lave en install cd med nLite, sådan så alle opdateringer
>er med... inkl. feks. mediaplayer, IE m.m. ?

Mediaplayer kræver et eksternt program
http://www.nliteos.com/faq.html#Q33

--
Mvh. Jørgen