MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
billed-filer åbnes ikke ved venstre-klik
Fra : Ukendt

Dato : 08-08-07 13:13

Min far har fået et problem med hans pc.
Uden at han mener at have pillet ved noget, kan han ikke mere åbne
billed-filer ved venstre-klik, men skal nu højre-klikke og vælge åbn med.

Det er checket at billed-filer skal åbnes med Windows Billed- og
faxfremviser.
Ellers er der XP home edit. SP 2 på pc'en.
Nogen der har en idé til hvad der skal til for at afhjælpe dette problem ?

Mvh

Thomas

Fra : kep

Dato : 08-08-07 13:53

"T.R." <thr AT mail-online DOT dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ellers er der XP home edit. SP 2 på pc'en.
> Nogen der har en idé til hvad der skal til for at afhjælpe dette problem ?

Hej
Måske der hjælp at hente her :
http://www.hcma.dk/tips31to40.htm#no37

kep

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-07 16:05

"kep" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> Hej
> Måske der hjælp at hente her :
> http://www.hcma.dk/tips31to40.htm#no37
>
> --
> Mvh
> kep

Hej

Tak, det vil jeg prøve. I øvrigt en side med mange gode tips og tricks :)

Mvh

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-07 18:22

> [...]
>>

> Hej
>
> Tak, det vil jeg prøve. I øvrigt en side med mange gode tips og tricks :)

Og dette lille trickt med det der skulle skrives i "kør" var det der skulle
til :)
Så tak for hjælpen.

Mvh

Thomas

Fra : kep

Dato : 08-08-07 18:30

> "T.R." <thr AT mail-online DOT dk> skrev i en meddelelse

> Og dette lille trickt med det der skulle skrives i "kør" var det der
> skulle til :)

OK - Tak for tilbagemelding !