Min kat
Fra : Usenet Rulez

Dato : 07-08-07 18:12

kattunge, nästan stor den avskyr hundar, hur får man en katt att vänja sig
vid hundar?

--
Usenet Perkele Rulez
perv perv perv perv

usenet_rulez@swnet.nu

"As someone once said, "Getitng into a fight on-line is like being in the
Special Olympics. Even if you win, you're still a retard."

"CapCity"

Fra : Camilla Skovly

Dato : 08-08-07 08:44

Usenet Rulez skrev:
> kattunge, nästan stor den avskyr hundar, hur får man en katt att vänja sig
> vid hundar?

Hei. Hvor gammel er katten og hunden? Tenker du at katten skal vende seg
til alle hunder eller bare din?

--
Camilla
www.cskovly.com

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-08-07 09:22

Camilla Skovly wrote:

> Hei. Hvor gammel er katten og hunden? Tenker du at katten skal
> vende seg til alle hunder eller bare din?

Hej Camilla.

Du er da vist kommet ind i en forkert tråd

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Usenet Rulez

Dato : 08-08-07 18:12

Camilla Skovly <c-lilian@online.no> skrev i
news:SrednUQsjcO26STb4p2dnAA@telenor.com i swnet.husdjur.katter den on 08
aug 2007 09:43:35a

> Hei. Hvor gammel er katten og hunden? Tenker du at katten skal vende seg
> til alle hunder eller bare din?

3 ½ månad, den spottar och fräser mot alla hundar, vill att den i alla
fall inte fräser mot min hund

Fra : Camilla Skovly

Dato : 08-08-07 22:01

Usenet Rulez skrev:
> 3 ½ månad, den spottar och fräser mot alla hundar, vill att den i alla
> fall inte fräser mot min hund

Hmmm... Vel, Hvor gammel er hunden? Den erfaringen jeg har med slikt er
at jeg skaffet meg valp når katten var 4 år. Katten freset og bar seg
veldig, men jeg lot de få den tiden de trengte på og bli kjent. Jeg vil
vel tru at siden katten er så liten vil det være en kort periode med
fresing inntil han skjønner at hunden ikke er farlig. For jeg tipper du
har en hund som ikke truer katten på noe vis - slik at den ikke blir
skremt. Den katten jeg har godtar de to hundene jeg har selv, men er
redd for andre hunder.
Jeg trur bare at du må ta tiden til hjelp, de blir nok venner etterhvert
skal du se... (håper jeg...)

--
Camilla
www.cskovly.com

Fra : Usenet Rulez

Dato : 10-08-07 18:53

Camilla Skovly <c-lilian@online.no> skrev i
news:6sidnScpBd2TsifbRVnzvQA@telenor.com i swnet.husdjur.katter den on 08
aug 2007 11:00:55p

> [...]
> redd for andre hunder.
> Jeg trur bare at du må ta tiden til hjelp, de blir nok venner etterhvert

jag ger upp

Fra : Dag-Erling Smørgrav

Dato : 08-08-07 09:23

Usenet Rulez <usenet_rulez@swnet.nu> writes:
> kattunge, nästan stor den avskyr hundar, hur får man en katt att vänja
> sig vid hundar?

Smør hunden inn med leverpostei.

DES
--
Dag-Erling Smørgrav - des@des.no

Fra : Camilla Skovly

Dato : 08-08-07 09:34

Dag-Erling Smørgrav skrev:
> Smør hunden inn med leverpostei.

Den var ny Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før....hehe...

--
Camilla
www.cskovly.com

Fra : Anne Mæhle

Dato : 08-08-07 14:35

"Dag-Erling Smørgrav" <des@des.no> skrev i melding

> Smør hunden inn med leverpostei.

Kattemynte kan også være et alternativ -

anne

Fra : Usenet Rulez

Dato : 10-08-07 18:53

"Anne Mæhle" <timaios@timaios.com> skrev i news:f9cgpu$8oq$1@bat-
news01.banetele.basefarm.net i swnet.husdjur.katter den on 08 aug 2007
03:35:06p

> "Dag-Erling Smørgrav" <des@des.no> skrev i melding

> Kattemynte kan også være et alternativ -
>
> anne

kan ju prova