"Poul Johannsen" <dsl343699@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:PJSdnUIstpjjCCXbnZ2dnUVZ8tmhnZ2d@giganews.com...
> Hej
>
>> Samme problem her. Det ser ud til at Fullrate mangler noget kapacitet et
>> eller flere steder.
>>
>
> Hmmm. Det tyder på at jeg ikke er den eneste med problemet.
>
>> PS supporten er ikke specielt hjælpsom med dette her, hos mig prøvede de
>> at skyde skylden på den fysiske linie og skar min hastighed ned
>> Problemet er så det samme - henter jeg i dag timerne kører det ned med
>> fuld skrue, i prime time om aftenen går vi ned i sneglefart. Nu må vi
>> se - jeg har en dialog i gang med dem.
>>
>
> Jeg skrev også til dem og det var ikke meget at henter der.
> Her til morgen kørte forbindelse på fulds skrald og hentede 100 Mb på 50
> sek. Men her til aften falder den til omkring 12 Mbit. Tror jeg sænker
> forbindelse til 10 Mbit, når jeg har mulighed for det.
>
Well jeg blev ringet op af dem i dag. Et eller andet har de ændret - jeg får
de 15mbit som min linie kan trække nu her i primetime (de sidste 2 timer).
Og det er konstant hastighed, meget lidt dyk.
Mine support oplevelser hos fullrate har godtnok været positive. Og har der
været noget hvor at det har medført mindre regning så har deres
regningsafdeling reageret med det samme, det kunne andre internet udbydere
lære noget af.
--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email
Google er din ven