Tastaturlås på Nokia 5500D
Fra : Jacob Jensen

Dato : 06-08-07 15:30

Hej gruppe

Er der nogen som ved hvordan man sætter automatisk tastaturlås på en Nokia
5500D?

--
Jacob

Fra : Karsten Andersen

Dato : 06-08-07 15:46

Mon, 6 Aug 2007 16:29:30 +0200, skrev Jacob Jensen, på 8 linier, i
<46b73056$0$19331$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, :

>Hej gruppe
>
>Er der nogen som ved hvordan man sætter automatisk tastaturlås på en Nokia
>5500D?

http://fuse.stc.cx/autolock/
Og du kan bruge
AutoLock v1.1 for S60 3rd edition

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Jacob Jensen

Dato : 07-08-07 10:37

> http://fuse.stc.cx/autolock/
> Og du kan bruge
> AutoLock v1.1 for S60 3rd edition

Øhh. Hvad er det og hvordan benyttes det? Jeg var egentligt ude efter en
beskrivelse af hvordan telefonen indstilles til det. Kan den ikke det?

--
Jacob

Fra : Martin Vollert

Dato : 07-08-07 11:04

Jacob Jensen skrev:

> Øhh. Hvad er det og hvordan benyttes det? Jeg var egentligt ude efter
> en beskrivelse af hvordan telefonen indstilles til det. Kan den ikke det?

Nope... den har ikke tastaturlås som Std.
Men du kan jo så hente programmet til din pc og installere det via
bluetooth eller kabel forbindelse.

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Jacob Jensen

Dato : 07-08-07 11:27

> Nope... den har ikke tastaturlås som Std.

Det er fandmer det underligste jeg har hørt længe :)

> Men du kan jo så hente programmet til din pc og installere det via
> bluetooth eller kabel forbindelse.

Er det sådan nogle lunde til at finde ud af hvis man ikke har prøvet det
før? Og hvad med garanti og den slags?

--
Jacob

Fra : Max

Dato : 07-08-07 11:45

Hej Jacob

> Er det sådan nogle lunde til at finde ud af hvis man ikke har prøvet
> det før? Og hvad med garanti og den slags?

Du har en telefon med et styresystem i, nøjagtigt som en computer.
Man henter programmer og installere dem, det er telefonen beregnet
til, så det har ikke nogen indflydelse på garanti og den slags.

--
Mvh Max

Fra : Jacob Jensen

Dato : 07-08-07 23:12

> Du har en telefon med et styresystem i, nøjagtigt som en computer.
> Man henter programmer og installere dem, det er telefonen beregnet
> til, så det har ikke nogen indflydelse på garanti og den slags.

Jeg ved skam godt hvad en telefon består af... nogle lunde i hvert fald :)
Jeg var bare usikker på garanti'en. Men hvis det blot er et program som
ethvert andet så er det jo klart.

--
Jacob

Fra : Martin Vollert

Dato : 07-08-07 14:11

Jacob Jensen skrev:

> Det er fandmer det underligste jeg har hørt længe :)

Ja og du har heller ikke smileys til dine smser de skal laves på
gammeldags maner, et tip er dog, lav de smilyes du bruger som skabeloner
og vælg så indsæt når du vil bruge den.

> Er det sådan nogle lunde til at finde ud af hvis man ikke har prøvet
> det før? Og hvad med garanti og den slags?

Det var også nyt for mig, men det er gået ok, og det er skam ikke så
svært når man først kommer igang, du skal som sagt bare ha en
forbindelse til din pc.
Med hensyn til garanti kan jeg ikke se et problem da det er meningen med
telefonen at man skulle kunne den slags.
Styresystemet i telefonen hedder iøvrigt symbian og er især udbredt på
Nokias N modeller, prøv evt. at søg på goggel.