MS Windows
briani 27239
Søges recovery program
Fra : Karsten

Dato : 06-08-07 12:51

Jeg søger en recovery program der kan gå i dybden, og det skal være
freeware.

Har prøvet programmet Pc Inspector File Recovery, og den kan ikke.

Fra : Per

Dato : 06-08-07 13:21

Karsten wrote:
> Jeg søger en recovery program der kan gå i dybden, og det skal være
> freeware.
>
> Har prøvet programmet Pc Inspector File Recovery, og den kan ikke.

måske denne her: www.recuva.com

/Per

Fra : Karsten

Dato : 06-08-07 15:47

> måske denne her: www.recuva.com
>
> /Per

Den kan heller ikke, har prøvet den.

Fra : Joke

Dato : 07-08-07 07:38

"Karsten" <faerk@skjern-net.dk> skrev i en meddelelse

> Den kan heller ikke, har prøvet den.
hvad er det helt specifikt den ikke kan, gå i dybden er vel er vidt begreb

hilsen

Johnny

Fra : Karsten

Dato : 07-08-07 21:59

"Joke" <nono@nonono.dkwei> skrev i en meddelelse

> "Karsten" <faerk@skjern-net.dk> skrev i en meddelelse

> hvad er det helt specifikt den ikke kan, gå i dybden er vel er vidt begreb

Jeg fandt selv et program der kunne klare det, programmet hedder Testdisk /
PhotoRec
http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk

så tak for hjælpen

Fra : hcma

Dato : 06-08-07 18:55

> Jeg søger en recovery program der kan gå i dybden, og det skal være
> freeware.
>
> Har prøvet programmet Pc Inspector File Recovery, og den kan ikke.

GenDataBack fra Runtime.org
http://www.runtime.org/
m v h
hcma