Min dyrlæge har skiftet bolig.
Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 21:01

Ja min dyrlæge har skiftet domicil.
Og så troede jeg at det var mig og andre. der måtte betale.
Jeg havde en kat til eftersyn i januar måned. i de gamle lokaler.
Nu var den anden kats tur.i de nye lokaler. HeHe samme pris.
Så jeg har en god dyrlæge

Og tænk at jeg havde så grimme tanker om dem.

Det var kun prisen på vaxine der var steget 2,5 dkk. og det er vel ok.

Hvor er jeg glad for min lokale dyrlæge. Også selvom de er flyttet

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-08-07 21:23

In news:46b62c35$0$13695$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Allan <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> typed:
> [...]
> ok.
> Hvor er jeg glad for min lokale dyrlæge. Også selvom de er

En god dyrlæge er guld værd. Jeg er også glad for vort lokale
dyrehospital, de flytter nok heller ikke sådan lige med det samme,
men hvis jeg havde en dyrlæge som din, så ville jeg sikkert heller
ikke se så meget på prisen, og prisen på vaccine stiger altid en
smule hvert år. Det er ikke noget man kan komme uden om. Alt andet
stiger jo også.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-07 10:01

> [...]
> meget på prisen, og prisen på vaccine stiger altid en smule hvert år. Det
> er ikke noget man kan komme uden om. Alt andet stiger jo også.

De fik vist vokseværk pga. kundepleje og god sevice.
Jeg har selv fået aflivet en kat kl 1 om natten.Han gav op og så var det
tid. ikke den bedste oplevelse men fint at der er døgnservise.

Mvh Allan