Hvad er den foretrukne businesstelefon
Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 08-07-01 07:45

Hvis man vægter :

1. Lydkvalitet
2. Stort sms-brug
3. Imponatoreffekt
4. Brugervenlighed

:] Have a smiley day!
Kenneth Lund Petersen
70 22 72 99 | www.CRAZYNIGHT.dk | Polterabends & firmaarrangementer
75 85 33 39 | www.SPEAK2SPEAK.dk | Speakerarkiv & lydproduktion

Fra : NetSkruen

Dato : 08-07-01 08:15

Hmm med risiko for at blevet stenet, vil jeg foreslå Siemens S40...
Den har indbygget en masse tekniske finurligheder som man ikke finder i
mange andre foner.

Desuden, så er den lidt for lækker at se på. Imponator effekten er i hvert
fald i top!

Fra : apollo14

Dato : 08-07-01 08:14

Fra : Morten Seeberg

Dato : 08-07-01 09:03

R380 er forfærdelig at skrive SMS på i forhold til Nokia med ordbog.

Her har R380 stor fordel, folk elsker klappen. Nokia 9xxx er for gamle i
"design".

Fra : Morten B

Dato : 08-07-01 10:42

"www.CRAZYNIGHT.dk" <kenneth@crazynight.dk> wrote in message
> Hvis man vægter :
>
> 1. Lydkvalitet
> 2. Stort sms-brug
> 3. Imponatoreffekt
> 4. Brugervenlighed

Jeg ville uden tvivl vælge en Nokia 6210, eller en 6310 hvis du kan vente
til september med at købe den.

/Morten

Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 08-07-01 11:12

Hvorfor nævner flere af jer 6210???? For mig at SE er det da en ganske
almindelig, kedelig telefon...........men den gør måske bare sit job
pi.....godt?????

Fra : Morten B

Dato : 08-07-01 12:11

> [...]
> Hvorfor nævner flere af jer 6210???? For mig at SE er det da en ganske
> almindelig, kedelig telefon...........men den gør måske bare sit job

Den ligner måske en almindelig telefon, men den er pakket med features.
Af de ting som var medvirkende til at jeg valgte den kan jeg nævne:

Plads til 150 sms beskeder.
Plads til 500 navne med 3 telefonnumre + 2 adresser/emailadresser til hvert
navn.
Indbygget vibrator (jeg nægter at ringe når jeg går på gaden).
WAP (bruger jeg til at læse meget vigtige emails)
Indbygget modem og IR-port

Udover det er det en telefon der ligger rigtig godt i hånden. Den er tynd og
let og har de rigtige dimensioner til en stor mandehånd (i modsætning til
f.eks. 8210).

Jeg ville gå ned i den nærmeste mobilforretning i morgen og kigge lidt
nærmere på den og prøve at holde den i hånden. Jeg tror ikke du bliver
skuffet!

/Morten

Fra : Morten B

Dato : 08-07-01 12:13

"Morten B" <mortenb@FJERNEStrashcan.dk> wrote in message
<snip>

Nu læste jeg lige dit oprindelige indlæg en gang mere og må lige tilføje at
Nokia 6210 selvfølgelig også har fantastisk lyd. Det er meget svært at høre
at det ikke er en fastnet telefon man ringer fra (selvfølgelig forudsat at
man ikke har en stiv kuling fra vest direkte ind i mikrofonen).

Og så glemte jeg også at den har T9 ordbog som gør det let at skrive sms.

/Morten

Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 08-07-01 12:44

Og lyden er så ENS i 9210 og 6210, ikke???

Fra : apollo14

Dato : 08-07-01 15:08

> Og lyden er så ENS i 9210 og 6210, ikke???
jo det kan jeg kun sige den er, har prøvet begge, og 6210 har jeg haft som
firmatlf, og har 9110i privat, og de to tlf er næsten ens, bortset fra at
9110i har kalender til aftaler, og liggende. Samt den er dejlig at skrive
sms'er på.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 08-07-01 17:48

"apollo14" <apollo14dk@hotmail.com> skribis:
> jo det kan jeg kun sige den er, har prøvet begge, og 6210 har jeg haft som
> firmatlf, og har 9110i privat, og de to tlf er næsten ens, bortset fra at
> 9110i har kalender til aftaler, og liggende.

?? 6210'eren har da også kalender!

Mvh.
Peter

Fra : Tony

Dato : 08-07-01 17:42

Ericsson 520!
> Hvis man vægter :
>
> 1. Lydkvalitet
Fantastisk - og højttaler til konferencer.

> 2. Stort sms-brug
T9 - men jeg synes nu 380's softkeyboard er bedre. Men nu skriver jeg heller
ikke så lange ord

> 3. Imponatoreffekt
Be prepared to get blown away.

> 4. Brugervenlighed
God menustruktur. Men jeg er lidt ligeglad. Jeg lærer oftest
menukombinationerne i hovedet. F.eks 5-8-2

Eneste problem er vel at du skal over sundet for at få fat i den?!

Tony

Fra : Bobby

Dato : 09-07-01 11:27

Hej

Tjaeh, jeg er tihvertifald ikke i tvivl, svaret kan kun blive Ericsson T39!

Denne fon har ALT! Incl. T9, incl. BLUETOOTH, incl. GPRS, incl.
E-MAILKLIENT, incl. WAP, incl. KALENDER som syncer med Outlook og OTA, incl.
TRIBAND 900, 1800 og 1900 Mhz, incl. MODEM og INFRARØDPORT, incl. DESIGN,
STØRRELSE og VÆGT fra T28, incl. ANTENNE... Nå ja, det sidste kunne måske
nok have været sparet væk

Og så kommer det bedste... Prisen, som bliver knap 3000 kroner ! Den bliver
svær at slå !!

Mvh.
Bobby

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 10-07-01 10:17

> Tjaeh, jeg er tihvertifald ikke i tvivl, svaret kan kun blive Ericsson
T39!

Hvornår kommer den?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.