MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Nogen der har et forslag?
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 05-08-07 22:19

Hejsa

Jeg har en dvd brænder men den vil ikke læse en dvd. Det var den sidste nye
dvd jeg fik med bladet Pc-Planet.

Den første dag kunne jeg læse den men nu vil den ikke godkende at der ligger
noget i drevet. Når jeg sætter dvd`en i så begynder den at arbejde men den
"spinner" ikke op og til sidst får jeg at vide at der ingen disk er i den.

Sætter jeg andre dvd`er i den er der ingen problemer.

Nogen der har oplevet noget lignende? Drevet er et LITE-ON DVDRW SHW-1635S
USB Device og jeg kører xp pro og den er opdateret.

Monty

Fra : Monty\(7000\)

Dato : 05-08-07 22:20

Glemte at skrive at jeg har installeret den nyeste firmwaretil mit drev uden
held.
Monty

Fra : emj

Dato : 06-08-07 01:03

Monty(7000) skrev:

>Jeg har en dvd brænder men den vil ikke læse en dvd. Det var den sidste nye
>dvd jeg fik med bladet Pc-Planet.

Hvis den vil læse andre DVDer, så er der jo fejl på den, DVDskive, fra
PC-Planet. Det kan drevet ikke gøre noget ved.

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Hans

Dato : 06-08-07 01:26

Monty(7000) wrote:
> [...]
>
> Nogen der har oplevet noget lignende? Drevet er et LITE-ON DVDRW
> SHW-1635S USB Device og jeg kører xp pro og den er opdateret.

Dårligt fremstillet DVD. Det har jeg desværre oplevet flere gange med
supportmedier fra hardwareleverandører.

Hans

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-08-07 01:31

Monty(7000) skrev:

> Jeg har en dvd brænder men den vil ikke læse
> en dvd. Det var den sidste nye dvd jeg fik med
> bladet Pc-Planet.

Hvad siger cd'en til et andet drev i en anden maskine?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk