MS Windows
briani 27239
Lyd
Fra : hjsahl

Dato : 04-08-07 23:29

Der er kun lyd i en kanal, den venstre. Hvad gør jeg så?

Styresystem Microsoft Windows XP Home Edition, version 5.1.2600,
service pack 2.0
Lydkort:
Producent: Analog Devices, Inc. Model: SoundMAX Integrated Digital
Audio
Driver: smwdm.sys 18. november 2003 Understøttet

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-08-07 23:44

Den 05-08-07 00.28 skrev hjsahl følgende:
> Der er kun lyd i en kanal, den venstre. Hvad gør jeg så?

Åbn mixeren i Windows [1], og tjek at du ikke har fået skruet ned for
den ene kanal. Hvis det ikke er tilfældet, så prøv at finde ud af, om
det er en fejl i forbindelsen eller i selve højtaleren. Tjek, at
stikkert sidder helt i. Og hvis du har mulighed for det, så tjek, om
problemet også er der, hvis du sætter højtalerne til en anden computer.

[1] Fra hukommelsen: Start => Alle programmer => Tilbehør =>
Underholdning. Hvis du har en lydstyrke-ikon i meddelelsesområdet, kan
du sikkert også åbne mixeren via et højreklik på den.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sæt de små grå hjerneceller i sving i en gratis udgave af