"Binde" flere IP'ere på Cisco 761 router??
Fra : Morten Trab

Dato : 17-01-01 16:10

Jeg har Pro@ccess ISDN og har 2 IP'ere xxx.xxx.xxx.81 og xxx.xxx.xxx.82...

Men når jeg connecter til I-nettet med routeren, er det kun 81 der svarer på
en ping, og 82 kan den ikke komme i kontakt med...

Skal man gøre et eller andet specielt, for at få routeren til at svare på
denne IP??

Mvh. Morten Trab

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 18-01-01 00:20

On Wed, 17 Jan 2001 16:09:45 +0100, "Morten Trab"
<trab@perlhosting.dk> wrote:

> Jeg har Pro@ccess ISDN og har 2 IP'ere xxx.xxx.xxx.81 og xxx.xxx.xxx.82...
> Men når jeg connecter til I-nettet med [en Cisco 761], er det kun 81 der
> svarer på en ping, og 82 kan den ikke komme i kontakt med...

Mig bekendt er der ingen måde at få 700-serie routere til at
understøtte to WAN-adresser på den måde du forsøger.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Morten Trab

Dato : 18-01-01 00:33

> Mig bekendt er der ingen måde at få 700-serie routere til at
> understøtte to WAN-adresser på den måde du forsøger.

Det må da kunne lade sig gøre, da de jo selv tilbyder adgang via en router,
men nu har jeg så valgt at købe min egen, da jeg fik et tilbud jeg ikke
kunne sige nej til.

Men nu står jeg bare i den situation at jeg ikke ved hvordan jeg skal sætte
den til at lytte på begge IP'ere.

Mvh. Morten

Fra : Morten Trab

Dato : 19-01-01 15:07

> Mig bekendt er der ingen måde at få 700-serie routere til at
> understøtte to WAN-adresser på den måde du forsøger.

Er der evt. en måde man kan bruge, for at få en computer der står på LAN
siden af routeren til at svare på den anden IP??

Mvh. Morten

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-01-01 22:55

On Fri, 19 Jan 2001 15:07:28 +0100, "Morten Trab"
<trab@perlhosting.dk> wrote:

> Er der evt. en måde man kan bruge, for at få en computer der
> står på LAN siden af routeren til at svare på den anden IP??

Nej. Routeren vil ikke forstå de to adresser som er på hvert sit
interface på routeren.

-A

Fra : Morten Trab

Dato : 21-01-01 18:33

> Nej. Routeren vil ikke forstå de to adresser som er på hvert sit
> interface på routeren.

Hvordan kan det så være at man kan få x antal IP'ere til sin Pro@ccess, hvis
man ikke kan benytte det alligevel??

Mvh. Morten

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 24-01-01 23:44

On Sun, 21 Jan 2001 18:32:43 +0100, "Morten Trab"
<trab@perlhosting.dk> wrote:

> Hvordan kan det så være at man kan få x antal IP'ere til sin Pro@ccess,
> hvis man ikke kan benytte det alligevel??

Det kan man skam også, men blot ikke på den måde (og med det
udstyr) du anfører.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Morten Trab

Dato : 25-01-01 00:00

> Det kan man skam også, men blot ikke på den måde (og med det
> udstyr) du anfører.

Hvad vil det så kræve for at kunne gøre det??

Mvh. Morten

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 25-01-01 00:45

On Wed, 24 Jan 2001 23:59:54 +0100, "Morten Trab"
<trab@perlhosting.dk> wrote:

> Hvad vil det så kræve for at kunne gøre det??

En Cisco 800-serie router vil fx. kunne gøre det.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/