Hold da fast!
Fra : Hauerslev

Dato : 08-07-01 02:08

Har I set de film som TV2 har på på programmet til efteråret? Ace Ventura 2,
Nightwatch, I Kina Spiser De Hunde og Titanic? Det er ganske godt klaret.
Den får DR nok svært ved at overgå :)

--
_________________
be good! - Hauerslev

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 08-07-01 04:51

"Hauerslev" <jtm.andersen@get2net.dk> writes:

> Har I set de film som TV2 har på på programmet til efteråret? Ace Ventura 2,
> Nightwatch, I Kina Spiser De Hunde og Titanic? Det er ganske godt klaret.
----------

Forhåbentlig ikke den amerikanske udgave når den danske er
betydelig bedre?

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 08-07-01 14:10

"Thomas Jespersen" <thomas@daimi.au.dk> skribis:
Ventura 2,
> Forhåbentlig ikke den amerikanske udgave når den danske er
> betydelig bedre?

Den danske udgave af hvad? Titanic?

Mvh.
Peter

Fra : Ole Alm

Dato : 08-07-01 14:23

> Den danske udgave af hvad? Titanic?

Ja, kender du ikke den?! Den hedder Martha, meget berømt blandt sejlere.......

(Nightwatch = nattevagten).

mvh Ole

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 08-07-01 17:18

"Hauerslev"
> Har I set de film som TV2 har på på programmet til efteråret? Ace Ventura 2,

Bvadr.

> Nightwatch,

Bvadr.

> I Kina Spiser De Hunde

Ok.

>og Titanic?

Ok.

> Den får DR nok svært ved at overgå :)

To gode film på et helt efterår? Wee-wow!

Men hvis nogen opsnapper noget om DR's udbud, må de gerne poste det.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Martin Krat

Dato : 08-07-01 22:19

Titanic vidste jeg godt at den kom....Det blev afsløret på TT for lang tid
siden
I Kina Spiser De hunde er den eneste film af de nævnte jeg gider at se
Nightwatch er skod... Har set den
Ace Ventura2 har de ikke sendt den flere gange? TV3 har hvertfald..

Hvor har du fundet disse oplysninger?
Har du et link?

Fra : Hauerslev

Dato : 08-07-01 23:01

Så en trailer for det på TV2 i går lørdag inden de lukkede og slukkede :)

Martin Krat <krat@pedal.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Q7427.685$6x5.107403@news000.worldonline.dk...

Fra : Tim Christensen

Dato : 09-07-01 23:37

"Hauerslev" <jtm.andersen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
2,
> Nightwatch, I Kina Spiser De Hunde og Titanic? Det er ganske godt klaret.

Har de ikke alle været sendt på dansk TV før? Forøvrigt er der da kun 2 film
der er værd at se. Det skal der ikke så meget til for at slå.

Har du forøvrigt en kilde?

Mvh

Tim

Fra : Claus Nielsen

Dato : 10-07-01 09:40

>2,
>>
>Har de ikke alle været sendt på dansk TV før? Forøvrigt er der da kun 2 film
>der er værd at se. Det skal der ikke så meget til for at slå.

Bemærk smiley'en i det oprindelige indlæg. Der skal da praktisk talt
ingenting til for, at slå det "tilbud" som TV2 disker op med... Ganske
pinligt at reklamere med "Ace Ventura 2" som en de "store" film man
har på programmet!

Mvh, Claus Nielsen
--
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Mette Frederksen

Dato : 12-07-01 10:05

Hejsa!

Der er faktisk ikke en eneste af de film jeg sætte mig ned og se på tv2.
Enten har jeg dem i forvejen (set dem en gang) eller også har de bare ikke
min interesse.... Hmm.. forhåbentligt har resten af danmark det ikke lige
som mig for så bliver det da en fiasko for TV2 *S*

Mvh Mette

--
\!/
(@ @)