Motorola KRZR K1 Dansk ordbog / Menu
Fra : Peter S.

Dato : 05-08-07 01:28

Hej i NG
Har været heldig at købe en Motorola KRZR K1 (Købt i Tyskland)
Er det muligt at ilægge DANSK ORDBOG / MENU i samme ??

Mvh. Peter S.

Fra : Anders

Dato : 05-08-07 05:43

Det skulle ikke være umuligt, men du skal forbi en unlocker, der tilbyder at
lægge en anden menu ind.

Fra : Peter S.

Dato : 06-08-07 00:21

Hej Anders
TAK for henvisning samt svar !
Havde nu håbet på selv at kunne med kabel etc..
Mvh. Peter.S

Fra : Anders

Dato : 06-08-07 05:01

Det er da ikke umuligt, at du selv kan gøre det, kender bare Motorola's
mobiler så meget, så jeg vil udtale mig om emnet.