DKU-5 eller CA-42?
Fra : Sune Storgaard

Dato : 04-08-07 07:50

Hvad er bedst af de 2 kabler, til brug med en ældre nokia 3120 ?

De er så vidt jeg kan se begge til usb, og er begge understøttet af nokia's
phone suite..

Nogen grund til at vælge den ene frem for den anden ?

Jeg har i øjeblikket et dku5 kabel (vil gætte på det er uorginalt), og det
bliver ikke genkendt som usb enhed halvdelen af de gange det sættes i pc'en,
og selvom det gør, er det langt fra altid at phone suiten genkender at der
er en mobil tilsluttet. Man kan med andre ord fifle med kablet ind og ud, og
genstarte suite'en og pc'en for at synkronisere..

Vil gætte på det med usbfejlen skyldes kablet er uorginalt, men er ikke
sikker på om det med suiten ville fungere bedre med et ca42 kabel ?

Har jeg været uheldig, eller får man hvad man betaler for med uorg. kabler ?
Hvad er bedst af dku5 og ca-42?

PFT

Fra : Jubii

Dato : 04-08-07 12:00

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.invaliDK> skrev i en meddelelse
> [...]
> nokia's phone suite..
>
> Nogen grund til at vælge den ene frem for den anden ?

Ja, det afhænger af den version af pc suite du har. Måske skulle du gå
tilbage til en tidligere version hvis du har den nyeste?
Der kunne evt. være dårlig forbindelse i mobilstikket. Det havde jeg på en
3200 og et ca-42 kabel, som ikke låste ordentlig.

både dku-5 og ca-42 er til din mobil men ud for begge står der afhængig af
pc suite version.
Det samme med min 3200.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 05-08-07 14:28

"Sune Storgaard" skrev i en meddelelse news:46b42167$0$90269
> Nogen grund til at vælge den ene frem for den anden ?

Nå ikke.. Jeg prøver en ca42, det kan ikke blive ringere end det dku5 jeg
har nu !

Fra : N_B_DK

Dato : 07-08-07 17:35

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.invaliDK> wrote in message

> Har jeg været uheldig, eller får man hvad man betaler for med uorg.
> kabler ? Hvad er bedst af dku5 og ca-42?

Du kan ikke tale om hvad der er bedst, det er 2 forskellige typer kabler, og
din telefon understøtter kun ca-42 (hvilket du havde vidst hvis du havde
kigget i manualen, eller på nokias hjemmeside).

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.