Jagten på den forsvundne "Musikafspiller" ~
Fra : Per René Neuhauge Go~

Dato : 03-08-07 20:11

Hej NG

Jeg kom hjem i dag efter at have været henne og få opdateret min Nokia 6280
fra Software version 3.60 til 6.43. Efter at have kigget lidt på menuerne,
så kan jeg ikke se skyggen af "Musikafspilleren" som jo bruges når man skal
spille MP3'er. Det skal siges, at den var der før jeg fik mobilen
opdateret - brugte den nemlig på vejen derhen.

Kan det virkelig passe, at man har udeladt denne ved opdateringen? Eller
skyldes det en fejl i opdateringen? Er der nogen der har oplevet
tilsvarende - og hvad gjorde man så?

Mvh. Per

Fra : JL med Liftmaster

Dato : 04-08-07 13:27

"Per René Neuhauge Gotfredsen" <pgotfredsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan det virkelig passe, at man har udeladt denne ved opdateringen? Eller
> skyldes det en fejl i opdateringen? Er der nogen der har oplevet

Jeg har prøvet at sørge på Firmware eller SW til Nokia 6280 og der finder
jeg kun en ver. 3.81 -slet ikke noget med 6.xx tror du ikke at det er den
forkerte firmware ?
____________________________--
citat :
6280
Changes/improvements made from MUC SW version 3.65 to version 3.81:

- Call and network management
- Dialling *188 for video conference service improved
- Improvement for a waiting call sound when used in the speaker mode
- "End active call and answer video call" is displayed when received a
waiting video call
- Improvement when a voice call is rejected while streaming
- Streaming
- Activation of video stream links improved
- Synchronization of voice and video optimized
- Improvement when starting a streaming session from HTTP URL inserted in a
MMS
- Messaging
- Message is marked as "received" as soon as it is saved in inbox and the
indicator is not displayed
- Resending of SMSs improved
- Improvement when receiving advertisement message
- MMS Forwarding improved when MMS received from Samsung ZV10
- Improvement when Bluetooth activated and it is tried to compose a MMS with
a big video clip
- Improvement when downloading MMS's composed on Samsung E700 containing a
picture, sound and Hebrew text
- IM Invitation improved
- XHTML
- The search function for some web pages improved
- SIM
- Using of SIMT ATK Application over SMS class 2 improved
- Handling of SIM card improved enabling to switch profiles when Push to
Talk activated
- Audio recording improved when the phone's memory is totally full
- Improvement in a file handling of voice recorder
- Saving of selected 'video motion' values improved
- Saving of new bookmarks improved
- SW support for new RF component added
- Operator name list updated
__________________
http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?t=5813&page=2

go fornøjelse...

Fra : Per René Neuhauge Go~

Dato : 04-08-07 14:08

Hej NG / JL

Ifølge nedenstående link, som jeg fik via denne nyhedsgruppe, så skulle den
nyeste software være version 6.43 til en Nokia 6280. Jf. nedenstående link:

http://www.idms.dk/fetch.php?id=4

Så den skulle være god nok - men kan stadig ikke finde min Musikafspiller

Mvh. Per