Call of duty 2
Fra : Benny

Dato : 04-08-07 19:46

Når jeg har installeret spillet og prøver at starte det, så får jeg denne
besked. "ingen dvd i drevet" frit oversat.
Spillet har kørt før, men vil ikke i øjeblikket. det gør ingen forskel, hvis
jeg starter i administrator mode.
Jeg bruger Vista Premium
2Gb ram
Geforce 7950gt
Benny

Fra : Hagar

Dato : 04-08-07 19:57

"Benny" <benny31@fjerndetteord.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> besked. "ingen dvd i drevet" frit oversat.
> Spillet har kørt før, men vil ikke i øjeblikket. det gør ingen forskel,

Uden at jeg selv har undersøgt det, er det så et af de spil der IKKE kan
køre på Vista mon ?

Hagar

Fra : Veset

Dato : 04-08-07 21:47

On Sat, 4 Aug 2007 20:57:23 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote:

>Uden at jeg selv har undersøgt det, er det så et af de spil der IKKE kan
>køre på Vista mon ?
>
>Hagar

Ifølge: http://www.ntcompatible.com/Call_Of_Duty_2_c12762.html skulle
det virke i Vista.

--
Veset

Fra : Benny

Dato : 04-08-07 23:28

Spillet har kørt før på min computer med Vista. nu efter en geninstallation,
så vil det ikke starte.
Benny

Fra : Dopedog

Dato : 05-08-07 00:02

> [...]
> besked. "ingen dvd i drevet" frit oversat.
> Spillet har kørt før, men vil ikke i øjeblikket. det gør ingen forskel,

Du har ikke noget emuleringssoftware installeret ? Hvis jo, så prøv at lukke
det

Fra : Benny

Dato : 05-08-07 02:10

Jeg har ikke noget brænderprogram.
jeg bruger Panda Titanium 2007 (32bit) antivirus.
Har installeret adobe reader 8.0 og kan ikke opdatere det.
Har Winzip 8.1 installeret.
Har winrar 3.30 installeret.
Har Office 2003 pro installeret.

Computeren bliver KUN brugt til spil
Benny

Fra : Dopedog

Dato : 05-08-07 12:56

> Jeg har ikke noget brænderprogram.
> jeg bruger Panda Titanium 2007 (32bit) antivirus.
> Har installeret adobe reader 8.0 og kan ikke opdatere det.
> [...]

Well, du kan altid hente en NO DVD til spillet. Så kan du spille det uden
skiven i drevet, og uden den brokker sig

Fra : preben nielsen

Dato : 05-08-07 13:12

"Benny" <benny31@fjerndetteord.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Når jeg har installeret spillet og prøver at starte det, så får
> jeg denne besked. "ingen dvd i drevet" frit oversat.

Og der ER en DVD i drevet ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Benny

Dato : 05-08-07 16:27

> Og der ER en DVD i drevet ?

Der er en dvd i drevet. Har også prøvet en enkel no-dvd, men uden hjælp. Det
er forvirre mig er at jeg installere spillet og når jeg så skal starte det
efter installationen, så kommer den besked om "ingen dvd i drevet".
Benny

Fra : Lars Jensen

Dato : 05-08-07 18:55

Benny skrev:

> [...]
> er forvirre mig er at jeg installere spillet og når jeg så skal starte det
> efter installationen, så kommer den besked om "ingen dvd i drevet".

Nu er det ikke sådan, at dit DVD drev hedder et eller andet obskurt
drevbogstav, som spillet ikke forventer det kan hedde?

> Benny

Lars B