MC Einar - Arh der
Fra : Morten Guldager

Dato : 04-08-07 18:38

Hejsa,

Jeg sad lige og genhørte MC Einar's Arh der.

Der er en masse horn på den sang. Nogen der ved om de er håndspillede,
eller om det "bare" er en flok synths?

Det lyder meget analogt det hele, men jeg her jo blevet snydt før.

Nå ja, er der nogen forslag til hvad jeg ellers bør høre hvis jeg
godt kan lide stilen der, og klart værdsætter det gode musikalske
håndværk også.

/Morten

Fra : Fl. Baumann

Dato : 04-08-07 23:06

"Morten Guldager" skrev i meddelelsen:
> Jeg sad lige og genhørte MC Einar's Arh der.
>
> Der er en masse horn på den sang. Nogen der ved om de er
> håndspillede,
> eller om det "bare" er en flok synths?

Jeg mener at huske at det er farmand Elith "Nulle" Nykjær der har
forestået arrangementet med venner bl.a Jens Haack, hvis jeg
husker rigtigt.

--
Fl. Baumann

Fra : Lars Nielsen

Dato : 05-08-07 10:44

Sun, 5 Aug 2007 00:05:48 +0200 skrev "Fl. Baumann"
<zillyink@fjerndettehotmail.com> :

>Jeg mener at huske at det er farmand Elith "Nulle" Nykjær der har
>forestået arrangementet med venner bl.a Jens Haack, hvis jeg
>husker rigtigt.

Tre blæsere står krediteret på min kassetteudgave (Einar skal opleves
på MC!) af albummet:

Ole Himmelstrup: Barytonsax
Jens Haack: Tenorsax
Ole Hansen: Trompet