Flere spørgsmål om Top Gear/Fifth Gear
Fra : iSteen

Dato : 04-08-07 13:26

Begge programmer sprøjtes jo ud på TV3+ og Discovery i en lind strøm -
det er vel nærmest dagligt de sendes.
Det er jo osse fint, når de danske kanaler ikke vil lave den slags
programmer.

Jeg ser nu ikke med hver dag, for det er vel ikke nye programmer
dagligt - nogle dage sendes der dobbeltafsnit. Er der de samme to
afsnit der sendes hele ugen, og derefter genudsendes som et
dobbeltafsnit?

Der er vel grænser for, hvor mange programmer der produceres af
begge....

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 04-08-07 17:24

iSteen <isteen@gmail.com> writes:

> [...]
> dobbeltafsnit?
>
> Der er vel grænser for, hvor mange programmer der produceres af

Fortrinsvis et spørgsmål om genbrug. Dem fra 3+ i dag var fra 2003.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 04-08-07 20:22

iSteen wrote:

> Det er jo osse fint, når de danske kanaler ikke vil lave den slags
> programmer.

TV2news har lavet en forfærdelig klon af topgear.

mvh
Henning

Fra : iSteen

Dato : 04-08-07 22:50

On 4 Aug., 21:21, "Henning Præstegaard" <onkelhenn...@not.vallid>
wrote:

> TV2news har lavet en forfærdelig klon af topgear.
>
> mvh
> Henning

Tjoo, men de sendes vel osse på diverse tidspunkter, uden muligheder
for at kunne vide hvornår, gør de ikke?
Jeg har i hvert fald ikke kunnet opspore sendetidspunkterne på
programmet....som jeg ikke kan huske hvad hedder.

Fra : Anders Thorup

Dato : 04-08-07 23:09

wrote:

> [...]

>Jeg har i hvert fald ikke kunnet opspore sendetidspunkterne på
>programmet....som jeg ikke kan huske hvad hedder.

Det hedder Bilmagasinet(ligesom bladet).
Jeg kan heller ikke huske hvornår den faste sendetid er, men afsnittene kan
ses gratis på tv2 sputnik web-tv.

Mvh
Anders