Top Gear - efter ulykken
Fra : iSteen

Dato : 03-08-07 11:06

Den ret omtalte ulykke, hvor ham ungersvenden kørte galt i et
rekordforsøg, har vist allerede været vist.
De afsnit der vises i øjeblikket (okay, de hoilder vist ferie en uges
tid endnu, ikke?), er de optaget EFTER ulykken?

Fra : Mikkel Lund

Dato : 03-08-07 11:20

iSteen skrev:
> [...]
> De afsnit der vises i øjeblikket (okay, de hoilder vist ferie en uges
> tid endnu, ikke?), er de optaget EFTER ulykken?

Ja

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : iSteen

Dato : 03-08-07 15:10

On 3 Aug., 12:19, Mikkel Lund <mml...@space.aau.dk> wrote:

> Ja

Nå!
Så er han da kommet sig ret hurtigt...

Fra : Bjarne K.

Dato : 03-08-07 15:25

"iSteen" <isteen@gmail.com> wrote in message

> Ja

> Nå!
> Så er han da kommet sig ret hurtigt...

Så et interview med ham. Den største effekt ulykken har haft, er at han er
blevet bedre til at huske tal (foruden alt det der med at man påskynder
livet mere o.s.v.)

Bjarne K.

Fra : Martin Sinkjær

Dato : 03-08-07 17:01

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse

> Så et interview med ham. Den største effekt ulykken har haft, er at han er
> blevet bedre til at huske tal (foruden alt det der med at man påskynder
> livet mere o.s.v.)

Og det mest vigtige. Han kan nu lide selleri. :)

Mvh Martin

Fra : Anders Houmark

Dato : 03-08-07 19:35

Martin Sinkjær wrote:
> "Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse

> Og det mest vigtige. Han kan nu lide selleri. :)

Jeg tror også der skal ske et seriøst uheld hvis jeg skal komme til at lide
selleri!

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-07 09:07

> Jeg tror også der skal ske et seriøst uheld hvis jeg skal komme til at
> lide
> selleri!

ROFL...

Mvh
Morten

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-08-07 09:25

Anders Houmark skrev:
> Jeg tror også der skal ske et seriøst uheld hvis jeg skal komme til at lide
> selleri!

Tror end ikke _det_ vil "hjælpe" her.

--
MVH Finn

Når folk nu med al ønskelig tydelighed har bevist at de hverken kan,
vil eller tør køre bil, hvorfor lader de så ikke være?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-08-07 09:18

On Fri, 03 Aug 2007 07:09:59 -0700 iSteen <isteen@gmail.com> sent the
following smoke signals:

>Nå!
>Så er han da kommet sig ret hurtigt...

Det kan du bide spids på...
http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article320995.ece

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Brian

Dato : 03-08-07 15:40

> [...]
> De afsnit der vises i øjeblikket (okay, de hoilder vist ferie en uges
> tid endnu, ikke?), er de optaget EFTER ulykken?

Han har da været i gang et stykke tid nu :)

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 03-08-07 21:21

> Han har da været i gang et stykke tid nu :)
Blev han ikke også genoptrænet med Lego, eller har han haft mere end en
ulykke, for det var da i sidste år jeg læste om det i avisen. Lego havde
vist aldrig solgt så meget i England, som efter det kom frem, det var blevet
brugt i genoptræning.

Har lige kunne finde den her om det.
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/article610782.ece

Hygsom
Leo

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 07:33

"Leo Jørgensen" <leo@leo.lir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ulykke, for det var da i sidste år jeg læste om det i avisen. Lego havde
> vist aldrig solgt så meget i England, som efter det kom frem, det var

Her er alt om hamsteren
http://www.finalgear.com/news/category/top-gear/richard-hammond/

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 03-08-07 22:15

iSteen <isteen@gmail.com> writes:

> [...]
> De afsnit der vises i øjeblikket (okay, de hoilder vist ferie en uges
> tid endnu, ikke?), er de optaget EFTER ulykken?

Vises hvor? På 3+ viste de først afsnittet med selve ulykken, derefter
en håndfuld afsnit fra den sæson. Ikke helt klart om de ikke var
_optaget_ før ulykken - de var jo godt i gang da det skete, og TG er
jo ikke ligefrem kendt for at bringe filmstumper i den rækkefølge
hvori de er optaget.... (fx. afsnittet hvor Clarkson kører gennem
Danmark fra Tyskland til Sverige og passerer Storebæltsbroen
umiddelbart efter Øresundsbron!)

Derefter har de vist de en håndfuld afsnit der efter min bedste
hukommelse er fra sæsonen før (dem med bl.a. optagelser fra Island).

Så vidt jeg kan grave frem er der kun et afsnit der ikke har været
vist endnu, nemlig Polar Special (vist første gang 25. juli). Den skal
man vist downloade fra uofficielle kilder for at komme til at se i DK.

Fra : Anders Houmark

Dato : 04-08-07 07:46

Peter Dalgaard wrote:

> Vises hvor?
PÅ internettet.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 04-08-07 09:31

"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> writes:

> PÅ internettet.

OK. Grave, grave.

Mit gæt er at

(1) Polar-tingen er optaget i år.
(2) Hammond-afsnittet er selvf. efter ulykken
(3) Hammond er registreret for at have filmet for første gang efter
ulykken ved en biludstilling midt i december 2006. De 6 første afsnit
i 9.sæson er vist i februar-marts. Givet klippearbejde m.v. og vejret
på de udendørs optagelser, så må næsten alle de større indslag være
fra før ulykken. Studieoptagelserne er formentlig lavet som noget af
det sidste og i udsendelsesrækkefølge.

Fra : Anders Thorup

Dato : 04-08-07 10:57

> [...]
> på de udendørs optagelser, så må næsten alle de større indslag være
> fra før ulykken. Studieoptagelserne er formentlig lavet som noget af

Nu har jeg boet i England hvor afsnittene sendes søndag aften på BBC2. Selve
studieoptagelserne til afsnittet om søndagen bliver optaget om onsdagen dvs.
4 dage før de vises i fjernsynet.

Studie-optagelserne kan man godt regne med er "nutidige", men indslagene kan
naturligvis være lavet langt tid før, som du selv er inde på.

Vil iøvrigt gøre opmærksom på at de afsnit som sendes a 3+ på ingen måde kan
sammenlignes med original afsnittene som de bliver vist på BBC2 i England.
Originalt er et afsnit 1 time uden reklamepauser. Dem der vises på 3+ er så
vidt jeg husker kun 30-45min og så skal reklamepauser ovenikøbet trækkes
fra!!! dvs. det er kraftigt reducerede afsnit.

Mvh
Anders

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 04-08-07 12:47

> Så vidt jeg kan grave frem er der kun et afsnit der ikke har været
> vist endnu, nemlig Polar Special (vist første gang 25. juli). Den skal
> man vist downloade fra uofficielle kilder for at komme til at se i DK.

www.finalgear.com

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 07:38

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:46b46758$0$21927$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> www.finalgear.com

Ja det er stedet

Og helt "uofficiel" er siden ikke !!!
http://www.topgear.com/blogs/planettopgear/064-pole-stars/

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 05-08-07 09:49

"Lars G" <lbg-at-aplusmail-dot-dk> writes:

> "Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
> [...]

Ved det godt. Og der er folk med tilknytning til TG og 5G der skriver
i finalgears forummer, men hvad angår "scene rips" mv., så skal man
vist ikke spørge en jurist om lov. Prøv at læse deres "legal
disclaimer" (hvis du ellers kan finde den...)

Ja, det er åndssvagt, men jeg er en smule paranoid med hensyn til at
give alt for direkte anvisninger til den slags, med tanke på hvad man
ser at musik- og filmindustrien er sluppet godt fra at slæbe folk i
retten for....

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-07 05:54

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> give alt for direkte anvisninger til den slags, med tanke på hvad man
> ser at musik- og filmindustrien er sluppet godt fra at slæbe folk i

Er der vundet sager i dk med torrents ? De sager jeg har hørt om har indgået
frivilig aftale uden dom.

Fra : tom jensen

Dato : 05-08-07 13:52

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:46b46758$0$21927$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> www.finalgear.com
>
> Troels

hej
jeg så afsnittet på youtube i nat ,godt afsnit.

det store fly som de løber ind i på isen , er der nogle der kender historien
til det.

mvh tom

--
slet ged i emailadresse ved svar