Wlan / WiFi mobiltelefoner
Fra : Per

Dato : 02-08-07 21:13

Hej NG!

Findes der mobiltelefoner med wlan/wifi og mulighed for at installere
programmer som fx. Skype ?

Det vil være ret smart, når jeg er i udlandet og kan gå på en
internetcafe´og så ringe hjem gratis fra min mobiltelefon via Skype.

Findes den slags endnu?

--
Med venlig hilsen Per !

Fra : Lars

Dato : 02-08-07 22:41

Per skrev:
> Hej NG!
>
> Findes der mobiltelefoner med wlan/wifi og mulighed for at installere
> programmer som fx. Skype ?

Ja - i form af smartphones med styresystemer som f.eks. Windows Mobile,
Symbian (seneste versioner). Linux m.v.

> Det vil være ret smart, når jeg er i udlandet og kan gå på en
> internetcafe´og så ringe hjem gratis fra min mobiltelefon via Skype.

Ja nemlig ja... (eller en McD, eller en 7-Eleven eller.......

Et par tlf.eksempler: HTC 710, Sony-Ericsson P1i (dog ikke Skype men
noget lignende)

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 03-08-07 18:40

> Et par tlf.eksempler: HTC 710, Sony-Ericsson P1i (dog ikke Skype men noget
> lignende)

Hmm... Kan N95 også det? :)

Troels

Fra : Lars

Dato : 03-08-07 21:47

Troels Plougmann-Olsen skrev:

> Hmm... Kan N95 også det? :)

Ja, f.eks. med Fring:

http://www.fring.com/

Fra : Peer

Dato : 06-08-07 08:19

> Findes der mobiltelefoner med wlan/wifi og mulighed for at installere
> programmer som fx. Skype ?

Mht. Skype, kan du kan se mærker og modeller her =>
http://www.skype.com/intl/en/download/skype/mobile/download.html
men det er nok ikke alle modeller der har WLAN.