Back Up via Nokia PC Suite
Fra : Per René Neuhauge Go~

Dato : 02-08-07 16:41

Hej NG

Jeg skal ned og have opdateret min Nokia 6280 med den nyeste software - har
3.60 installeret pt.

Derfor har jeg taget et backup via den nyeste version af Nokia PC Suite
6.84. Mit spørgsmål er så - gemmer den også opsætninger - f.eks. kan jeg kan
hente min mail via mobilen - også efter at jeg har lavet software
opdateringen og indlæst sikkerhedskopien? Er der nogle der er 100% sikker på
dette?

mvh. Per

Fra : JL med Liftmaster

Dato : 02-08-07 20:48

"Per René Neuhauge Gotfredsen" <pgotfredsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan hente min mail via mobilen - også efter at jeg har lavet software
> opdateringen og indlæst sikkerhedskopien? Er der nogle der er 100% sikker

Jeg havde en 3230 som gik død, og tre uge efter fik jeg en tilsvarende
model.
Den blev "gendannet" med PC Suite, og alt var som på den gamle... Så jeg
mener ja, men der er jo ikke ret meget som er 100 % sikkert, jeg anser PC
Suite for at være 99,8 % ....

Fra : Per René Neuhauge Go~

Dato : 02-08-07 21:51

Cool - det satser jeg så på - tak for svaret

Fra : Per René Neuhauge Go~

Dato : 03-08-07 18:46

Så fik jeg mobilen opdateret - og indlæst sikkerhedskopiet.

Nu er der sket noget meget mærkværdigt - der er pludselig ikke nogen
"Musikafspiller" under "Multimedie" - hvilket der var før opdateringen?

What 2 do?

Fra : JL med Liftmaster

Dato : 04-08-07 12:57

> [...]
>
> Nu er der sket noget meget mærkværdigt - der er pludselig ikke nogen
> "Musikafspiller" under "Multimedie" - hvilket der var før opdateringen?

Det er måske noget der ligger i opdateringen, men tror ikke bare at den er
flyttet ?
dEt tror jeg ... men ved ikke meget derom...