Nokia 6110 Navigator
Fra : Sanne

Dato : 01-08-07 18:04

Jeg har lige fået denne telefon og er faktisk ret glad for den allerede,
men........

Når jeg forbinder PC'er og mobil med USB kablet skrives der :

"Enhedsdriverprogrammet blev ikke installeret. Bed producenten til enheden
om hjælp til at installerer den"

Så kan jeg godt se, jeg skal have fat på Nokia, men jeg tænkte om der var
noget jeg selv kunne gøre hjemmefra ??

Jeg kan godt få PC Suite til at fungere, men ikke den medfølgende Route 66
cd. Dvs. jeg kan godt få cd'eren til at virke, men det er endnu ikke lykkes
for mig at "se" mobilen i højre side at programmet...

Nogen ideer??

Mvh
Sanne

Ps: Skulle nogen være i tvivl..er jeg ikke særlig teknisk indrettet

Fra : Joel

Dato : 01-08-07 19:32

"Sanne" <laurberg@tiscali.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Mvh
> Sanne
>
> Ps: Skulle nogen være i tvivl..er jeg ikke særlig teknisk indrettet

Når du har installeret PC Suite og genstartet, skulle enhedsdriverne gerne
være installeret også.

Jeg ved ikke hvad du mener me at "se mobilen i hæjre side" Er det i PC
Suiten du mener?

Mvh. JL

Fra : Sanne

Dato : 01-08-07 20:01

"Joel" <joel@tover.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

> være installeret også.
>
> Jeg ved ikke hvad du mener me at "se mobilen i hæjre side" Er det i PC

Jamen jeg har installeret PC- suite. Måske jeg skal prøve at afinstallere og
så installere den igen ...

Nej det er når jeg starter Cd'en med Route 66 op.
Der kan man se cd'en i venstre side og så burde man kunne se mobilen i højre
side. Men eftersom jeg ikke kan få forbindelsen til mobilen, så kan jeg ikke
"se" den i højre side hvis du forstår??

PC suiten fungerer ellers fint og den er deringen problemmer med

Mvh
Sanne

Fra : Sanne

Dato : 01-08-07 20:15

> [...]
> ikke
> "se" den i højre side hvis du forstår??
>
> PC suiten fungerer ellers fint og den er deringen problemmer med

Hov...det var åbentbart bare det der skulle til.
Tror ski det virker nu...

Mvh
Sanne