Kan ikke modtage MMS på SE K800I
Fra : Jas

Dato : 29-07-07 11:55

Hejsa

Jeg har en Sony Ericsson K800i.
Jeg har hentet en MMS opsætning fra Sonofon og den ser ud til at være
installeret rigtigt.
Men når nogen sender en MMS til mig, så kan jeg se der ligger en besked og
når den så forsøger at hente den, kommer den ud og spørger om jeg vil bruge
den "sekundære konto" og om jeg så svarer ja eller nej er lige meget - jeg
får beskeden kommunikations fejl prøv igen senere...

Er der nogen der kan hjælpe mig...

Jan

Fra : Anders

Dato : 29-07-07 11:59

Du har med stor sansynlighed en opsætnings fejl i opsætningen....

Smut ned til din lokale Sonofon butik (imorgen), og få dem til at sætte den
rigtig op.