synkroniserer 2 mobiler
Fra : Madsen

Dato : 27-07-07 23:52

Hej er der nogen der kan fortælle om man
kan man synkroniserer 2 mobiler uden pc
så fruen´s kalender aftaler bliver opdateret på min mobil
det er en Nokia 73 og en Nokia 6110

Fra : J.K.Arning

Dato : 28-07-07 10:22

On 28 Jul., 00:51, "Madsen" <M...@post6.tele.dk> wrote:
> Hej er der nogen der kan fortælle om man
> kan man synkroniserer 2 mobiler uden pc
> så fruen´s kalender aftaler bliver opdateret på min mobil
> det er en Nokia 73 og en Nokia 6110

Via zyb.com
Men jeg tror du skal regne med at begge tlf ender med at have begge
tlf aftaler

Fra : Jubii

Dato : 29-07-07 03:08

"J.K.Arning" <jesper.arning@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er en Nokia 73 og en Nokia 6110

Via zyb.com
Men jeg tror du skal regne med at begge tlf ender med at have begge

Hvordan vil du bruge zyb uden pc?

Fra : Madsen

Dato : 29-07-07 09:12

Hej
det var min tanke at der ikke skulle bruges en pc
vi skal synke når vi ikke er ped en pc eks. på ferie

Fra : KsNa

Dato : 29-07-07 14:28

"Madsen" <Mas@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> det var min tanke at der ikke skulle bruges en pc
> vi skal synke når vi ikke er ped en pc eks. på ferie

Når først opsætningen er lavet på ZYB (med en PC), kan du synkronisere lige
så tit du vil, UDEN brug af PC.

Mvh
Kim

Fra : Anders

Dato : 29-07-07 05:21

Ved ikke om begge mobiler har en bluetooth forbindelse, ellers kunne det
være en mulighed.

Fra : Madsen

Dato : 29-07-07 09:09

HEj igen
begge telefoner har bluetooth
men jeg aner ikke hvordan man gør
kan nogen hjælpe

Fra : Anders

Dato : 29-07-07 09:44

Du aktiverer bluetooth forbindelsen på begge mobiler, og sætter dem til at
søge efter hinanden.

Det kan godt være du skal indtaste et password på dem for at de kan 'snakke'
sammen.

Fra : Jubii

Dato : 29-07-07 10:37

"Madsen" <Mas@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> HEj igen
> begge telefoner har bluetooth
> men jeg aner ikke hvordan man gør
> kan nogen hjælpe

På en 6280 går man til de dage hvor der er noter og vælger "vis" og derefter
"valg" så man kommer til menuen. I menuen er der "send note", brug "vælg"
igen og så er der følgende muligheder for at sende noten til en anden
telefon, enten som besked(sms/mms), via kalender(f.eks. zyb), via infrarød,
og via bluetooth.
Jeg prøvede lige at sende en kalendernote som sms til en 3200(gammel svend
uden finesser) og den kan ikke lægges ind i dens kalender kun i beskedarkiv
eller skabeloner. Så brugte jeg infrarød og her gik den ind og man kan se
noten og når den derefter gemmes, gemmes den i kalenderen. Nokia 3200 har
ikke bluetooth, men mon ikke den samme eller lign. procedure er gældende for
den metode. Håber det kan bruges til jeres telefoner.