Google Maps ?
Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 27-07-07 14:20

Jeg har installeret Google Maps på min SE M600i, men jeg skal godkende
licensaftalen ved at trykke godkend, så lukker den Google Maps ned igen,
så kan jeg starte den op igen og trykke godkend og så går den ned igen,
hvorfor ??.

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 27-07-07 16:05

KE Kofod / 7100 skrev:
> [...]
> licensaftalen ved at trykke godkend, så lukker den Google Maps ned igen,
> så kan jeg starte den op igen og trykke godkend og så går den ned igen,
Hvem fa........ kunne tænke sig af de har byttet op på afvis og godkend,
ha ha.

Fra : Ped

Dato : 27-07-07 17:42

KE Kofod / 7100 skrev:
> [...]
> licensaftalen ved at trykke godkend, så lukker den Google Maps ned igen,
> så kan jeg starte den op igen og trykke godkend og så går den ned igen,

Google Maps - mener du http://www.getjar.com/products/8701/MobileGMaps ?
Licensaftale? Det er ikke noget der dukker op på min N6280 - det kører
bare...

M.v.h.

Jens L. Pedersen
Nokia 6280

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 28-07-07 00:16

Ped skrev:

> Google Maps - mener du http://www.getjar.com/products/8701/MobileGMaps ?
> Licensaftale? Det er ikke noget der dukker op på min N6280 - det kører
> [...]
Tak for den, den er faktisk også god på min M600i, den kører fint.