Mobil
Fra : tvind

Dato : 26-07-07 12:36

Hej. ER der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg flytter sms m.v.
fra min mobil til minb pc, uden at det evt. skal koste et beløb pr.
stk.s
På forhånd tak fra tvind

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-07-07 16:32

tvind skrev den 26-07-2007 13:36:
> Hej. ER der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg flytter sms m.v.
> fra min mobil til minb pc, uden at det evt. skal koste et beløb pr.
> stk.s
> På forhånd tak fra tvind

Du kan starte med at fortælle hvilken mobiltelefon du har!

Det er trods alt ikke tankelæsere som gerne vil hjælpe dig.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Tina

Dato : 26-07-07 18:05

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du kan starte med at fortælle hvilken mobiltelefon du har!
>
> Det er trods alt ikke tankelæsere som gerne vil hjælpe dig.

> [...]

Hej Carsten - jeg har en Nokia 6300 - kan du så hjælpe mig med et svar på
samme spørgsmål som tvind stiller ?? Mvh Tina

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-07 18:23

"Tina" <Tina-news@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Carsten - jeg har en Nokia 6300 - kan du så hjælpe mig med et svar på
> samme spørgsmål som tvind stiller ?? Mvh Tina

Kan du ikke bare bruge PC Suite ?
Eller alternativt, hvis du gemmer beskederne på hukommelseskortet, så kan du
jo bruge en kortlæser.

Mvh

Thomas

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-07-07 21:18

Tina skrev den 26-07-2007 19:04:

> Hej Carsten - jeg har en Nokia 6300 - kan du så hjælpe mig med et svar på
> samme spørgsmål som tvind stiller ?? Mvh Tina

Nokia PC Suite (se CD-skiven som fulgte med telefonen) havde for at et
par år siden et SMS-modul indbygget, så man kunne overføre SMS'erne til
computeren.
Uanset om man forbandt med kabel eller Bluetooth.

Mon ikke modulet er indbygget endnu.

Fra : Tina

Dato : 31-07-07 10:02

> [...]
> computeren.
> Uanset om man forbandt med kabel eller Bluetooth.

Tak for jeres svar ! Nu har jeg fået PC suite installeret på min pc - og når
jeg tilslutter BT kan jeg osse få overført sms'erne og alle mine kontakter.
Men når jeg slukker bt'en, så kan jeg ikke finde sms'erne og kontakterne på
min pc !?
Hva skal jeg gøre, for at de forbliver på pc'en ? Det er jo i tilfælde af
evt tyveri, at jeg vil bruge denne funktion.... Mvh Tina

Fra : Chano Andersen

Dato : 10-08-07 22:03

Tina wrote:
> Hva skal jeg gøre, for at de forbliver på pc'en ? Det er jo i tilfælde af
> evt tyveri, at jeg vil bruge denne funktion.... Mvh Tina

Du kan eksportere beskederne til en CSV fil der kan importeres i diverse
databaser og regneark.

- Chano Andersen

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-07-07 09:58

> [...]
> Hej. ER der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg flytter sms m.v.
> fra min mobil til minb pc, uden at det evt. skal koste et beløb pr.

Jeg fik en mail fra tvind:

---
Den ene tlf. er en Nokia 5030 den anden er en Simens A65.
---

Med Siemens'en fulgte der en CD med noget software....Mon ikke det er
noget tilsvarende som Pc Suite?
Softwaren kan også downloades fra Siemens' hjemmeside.

Og jeg kan ikke finde en Nokia 5030, men en 5300 Og der fulgte der
100% PC Suite med.