Ny smartphone, nogen forslav
Fra : Bo Hellum

Dato : 25-07-07 06:50

Hej alle

Min qtek 8500 er kørt træt og trænger til en udskiftning. Jeg synes markedet
er rimelig uoverskueligt, så har I et godt bud på en ny arbejdstelefon hører
jeg det gerne. Den bruges primært til mail og kalender fra vores exchange
server, og den skal have PLADS til en masse mails. Så bruges den også til 4
pop3 mail konti.

Hygge

Bo

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 25-07-07 11:39

Bo Hellum wrote:
> [...]
> server, og den skal have PLADS til en masse mails. Så bruges den også til 4

Jeg har prøvet en qtek 9000, men den synes jeg er for stor til at have
i lommen, ellers er skærmens opløsning nice.

Jeg har selv en Palm Treo 750 som også kører windows mobile. Jeg
elsker Palm fordi de har et theaded sms chat view. Det gør det meget
nemt at overskue sms samtalerne man har haft med en person. Jeg sender
så også mange sms'er pr. dag.

Kæresten har en copper farvet 680, men den kan nu kun skaffes i
crimson rød. Den har lidt bedre opløsning, men ikke 3G eller multi
tasking. Men er billigere.

Ellers ville jeg overveje Nokia E60/61 eller evt. E90. Måske en
sonyericsson p990?

JonB

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 25-07-07 15:19

Bo Hellum skrev:
> [...]
> server, og den skal have PLADS til en masse mails. Så bruges den også til 4

Jeg må da indrømme at jeg er meget glad for min M600i fra SE.

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-07 19:10

> [...]
> kalender fra vores exchange server, og den skal have PLADS til en masse
> mails. Så bruges den også til 4 pop3 mail konti.

Hvad med en nye P1i fra SonyEricsson? Den ser fed ud

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pip1&zone=pp&pid=10864

(køber den nok selv)

MVH

Bo

Fra : John

Dato : 25-07-07 19:55

EJSMB skrev:

> Hvad med en nye P1i fra SonyEricsson? Den ser fed ud
>
> http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pip1&zone=pp&pid=10864

Den ser ret fed ud ja. Det er bare en skam at man har udstyret den med
det håbløse tastatur som M600 er udstyret med. Det alene gør, at jeg nok
beholder min P990. En skam, for ellers virker den ret lækker.

Mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-07 21:26

> Den ser ret fed ud ja. Det er bare en skam at man har udstyret den med det
> håbløse tastatur som M600 er udstyret med. Det alene gør, at jeg nok
> beholder min P990. En skam, for ellers virker den ret lækker.

Hvorfor mener du at tasteturet er håbløst? Er det "kun" fordi der er 2
bogstaver pr. tast eller er der andet?

På forhånd tak.

MVH

Bo

Fra : John

Dato : 25-07-07 21:59

EJSMB skrev:

> Hvorfor mener du at tasteturet er håbløst? Er det "kun" fordi der er 2
> bogstaver pr. tast eller er der andet?

Ja, det gør det nærmest umuligt at skrive hurtigt på telefonen. Chancen
for ikke at ramme præcis nok er for stor. Jeg synes ikke det fungerer
godt (for mig) på M600. Så hellere som på P990.

Mvh

John

Fra : Bo Hellum

Dato : 26-07-07 06:21

"Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kalender fra vores exchange server, og den skal have PLADS til en masse
> mails. Så bruges den også til 4 pop3 mail konti.

Tak for svarene alle, jeg købte en Nokia N95 i stedet for, så må vi se om
den opfylder mine behov.

Hygge

Bo