Upload
Fra : ::PEDER::

Dato : 07-07-01 22:54

Jeg er lidt facineret af de upload-functioner man ser rundt omkrig på side
som www.friserverplad.dk, www.brinkster.com etc, hvor man kan uploade sine
egne html documenter. Hvordan fungere det egentlig ? er det noget man laver
med ASP, eller hva ?. Jeg har ikke kunnet finde nogen toturial eller lign.
der beskriver dette emne...

MVH
Klaus Petersen
AKA ::PEDER::
webmaster@web-blast.dk
www.web-blast.dk

Fra : Martin

Dato : 07-07-01 23:15

On Sat, 7 Jul 2001 23:53:55 +0200, "::PEDER::"
<webmaster@web-blast.dk> wrote:

> [...]
>med ASP, eller hva ?. Jeg har ikke kunnet finde nogen toturial eller lign.

Ja det kræver noget serverside programmering *ASP, PHP, etc*

--
Bye for now Martin
http://wizprod.com - Billigt webdesign findes her

Fra : ::PEDER::

Dato : 08-07-01 11:49

"Martin" <martini@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det kræver noget serverside programmering *ASP, PHP, etc*

> [...]

Jammen så vil jeg poste spørgsmålet i en ASP NG