Puk-kode
Fra : Tina

Dato : 22-07-07 13:29

Tlf. beder om den - men jeg har den ikke.... Kan jeg mon ikke få den ved
mobilselskabet imorgen, når deres kontor lukker op ? Mvh Tina

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 22-07-07 13:48

> Tlf. beder om den - men jeg har den ikke.... Kan jeg mon ikke få den ved
> mobilselskabet imorgen, når deres kontor lukker op ? Mvh Tina

Afhænger af teleselskab, men jo det bør du kunne

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 22-07-07 14:07

"Tina" <Tina-news@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> Tlf. beder om den - men jeg har den ikke.... Kan jeg mon ikke få den ved
> mobilselskabet imorgen, når deres kontor lukker op ? Mvh Tina

Måske du kan få den NU, hvad selskab har du?

Mvh Henrik

Fra : Tina

Dato : 22-07-07 14:33

> Måske du kan få den NU, hvad selskab har du?
>
> Mvh Henrik

Telia - så desværre først imorgen efter kl 8.....

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 22-07-07 14:35

> Telia - så desværre først imorgen efter kl 8.....

Ok, HVIS det var Unotel eller telmore kunne du nemlig bare logge på og se
det, bare en tanke

Mvh Henrik

Fra : Kate

Dato : 29-07-07 18:40

"Henrik, Silkeborg" <NOTdk8008@hotmail.com> wrote in

> "Tina" <Tina-news@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Ok, HVIS det var Unotel eller telmore kunne du nemlig bare logge
> på og se det, bare en tanke

Det kan man også hos CBB

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-07-07 17:11

Tina skrev den 22-07-2007 15:32:

> Telia - så desværre først imorgen efter kl 8.....

har du måske stadig den plastik-dims som simkortet sad i? Hvis ja, så
kig på den.....der står puk-koden.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Jesper Hansen

Dato : 22-07-07 14:39

"Tina" <Tina-news@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Tlf. beder om den - men jeg har den ikke.... Kan jeg mon ikke få den ved
> mobilselskabet imorgen, når deres kontor lukker op ? Mvh Tina
Nogle mobil selvskaber har ens koder liggende på den side hvor man logger
ind for at se sit forbrug.

Blandt andet CBB, under "mine instillinger"

Venlig hilsen
Jesper c",)