Opdatering til N95 gps
Fra : 7c

Dato : 21-07-07 08:29

Jeg har læst at der er kommet en opdatering til den elendige gpsdel i Nokia
N95. Men jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside.
Har i set noget?

Søren

Fra : J.K.Arning

Dato : 21-07-07 08:48

On Sat, 21 Jul 2007 09:29:12 +0200, 7c wrote:

> Jeg har læst at der er kommet en opdatering til den elendige gpsdel i Nokia
> N95. Men jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside.
> Har i set noget?
>
> Søren

Prøv at starte Nokia software opdatering inde fra PC Suite.

Det er ikke så svært.

Fra : Christen Fihl

Dato : 21-07-07 09:41

Jeg mener de alle snakker om v11. et eller andet i forhold til at de
har v10 i forvejen.

Jeg har selv V11.0.026, som den er født med, og har ikke fundet noget
nyere.
Version ses i Værktøj - Enhedsstyring

--
Christen Fihl
http://HSPascal.Fihl.net/

Fra : CL

Dato : 21-07-07 22:46

Christen Fihl wrote:
> [...]
> har v10 i forvejen.
>
> Jeg har selv V11.0.026, som den er født med, og har ikke fundet noget

Den sidste nye FW heder 12.0.013
Carsten

Fra : 7c

Dato : 22-07-07 10:20

"CL" <DD@DD.DD> skrev i en meddelelse

> Den sidste nye FW heder 12.0.013
> Carsten

___

Takker!

Søren

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 30-07-07 18:26

> Den sidste nye FW heder 12.0.013

Jeg kan ikke anbefale at hente den fra NSU.

Min N95 er BARE blevet buggy, efter jeg opdaterede over nettet!

Troels