Nokia N95 minus stopur??
Fra : 7c

Dato : 19-07-07 19:35

Jeg har købt en Nokia N95 og kan ikke finde et stopur i den. Er det mig der
er for dum til en smart telefon, eller har Nokia undladt noget så simpelt
som et stopur???

Søren

Fra : gil

Dato : 19-07-07 20:03

http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_N95-1_UG_da.pdf

--
gil

Fra : 7c

Dato : 19-07-07 21:50

"gil" <gil@obyon.com> skrev i en meddelelse

> http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_N95-1_UG_da.pdf
>
> --
> gil

_____

Jeg kan stadig ikke finde det...

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 19-07-07 22:11

Jeg kan sgu heller ikke finde det.....

Lyder tumpet at der ikke skulle være stopur i???

Henrik

Fra : John

Dato : 20-07-07 11:22

7c skrev:
> Jeg har købt en Nokia N95 og kan ikke finde et stopur i den. Er det mig der
> er for dum til en smart telefon, eller har Nokia undladt noget så simpelt
> som et stopur???

Det første skal jeg ikke kunne sige noget om :)
Men ja til det sidste.
Men der findes 3. parts programmer, der kan løse problemet.
Fx Handyclock (www.epocware.com)
Ellers kan du jo prøve med http://gallery.mobile9.com/f/95050 :)

Mvh

John

Fra : 7c

Dato : 20-07-07 16:44

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det første skal jeg ikke kunne sige noget om :)
> Men ja til det sidste.
> Men der findes 3. parts programmer, der kan løse problemet.
> [...]
__

Tak for svaret! Er der nogen sund forklaring på hvorfor en så dyr telefon
mangler noget så simpelt som et stopur???

Fra : Tonni Madsen

Dato : 20-07-07 16:53

> Tak for svaret! Er der nogen sund forklaring på hvorfor en så dyr telefon
> mangler noget så simpelt som et stopur???

Vel af samme grund som alle andre "n" telefoner ikke har, de er jo I og Åh
så avancerede, så det kunne der åbenbart ikke blive plads til...

Mvh Tonni Madsen

Fra : 7c

Dato : 20-07-07 17:54

"Tonni Madsen" <Tonnimadsen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Vel af samme grund som alle andre "n" telefoner ikke har, de er jo I og Åh
> så avancerede, så det kunne der åbenbart ikke blive plads til...
>
> Mvh Tonni Madsen

Jeg vil godt bytte den udulige gps for et stopur

Fra : Kim Larsen

Dato : 22-07-07 08:23

"7c" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> "Tonni Madsen" <Tonnimadsen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil godt bytte den udulige gps for et stopur

Så skift telefonen ud til en Nokia 6230i, så får du en telefon som langt
mere opfylder dine behov.

(Hvis nogen opfattede noget sarkastisk i mit indlæg er de nok ikke gået helt
galt i byen)

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com