iPhone, jatak....
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 18-07-07 13:22

Har set filmem med iPhone, den vil jeg sgu ha....

http://www.apple.com/iphone

Henrik

Fra : Snakee

Dato : 18-07-07 20:19

Wed, 18 Jul 2007 14:22:29 +0200 skrev Henrik, Silkeborg følgende på
hovedet af en knappenål:

> Har set filmem med iPhone, den vil jeg sgu ha....

Nå, og hvad så?

Snakee

--
Lige så længe der er folk på usenet der ikke fatter at man går
efter bolden og IKKE manden, agter jeg at skrive under pseudonym.

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 19-07-07 15:03

"Henrik, Silkeborg" <NOTdk8008@hotmail.com> wrote in message
> Har set filmem med iPhone, den vil jeg sgu ha....

Er den ikke håbløst forældet?

Vh, Lars.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 19-07-07 19:32

Ja og nej...

Ja, hvis de praler af at der er Internet på dyret, men ingen UMTS / 3G, så
modsiger de sig selv....
Også meget morsomt at der ingen WiFi og BT 2.0 (Bluetooth stereo) er på den

Så ledningen hænger stadigt - i det 21 århundrede - og dingler og er i vejen
som altid med ledninger...

Nej, men det er den bedste iPod til dato...

SE W880i overgår den på en del punkter....

Og er da noget billigere

Men, nogle generationer fremme i tiden, SÅ skal jeg ha en iPhone

Henrik

Fra : Lars

Dato : 19-07-07 20:49

Henrik, Silkeborg skrev:

> Ja, hvis de praler af at der er Internet på dyret, men ingen UMTS / 3G,
> så modsiger de sig selv....

Hvorfor? - det er da ikke hastigheden, der afgør om der er internetadgang.
(den har EDGE, der dog er noget langsommere end UMTS, men til gengæld
har bedre dækning i USA). En 3G-udgave ventes i 1. halvår 2008, selv om
det ikke er bekræftet af Apple

> Også meget morsomt at der ingen WiFi og BT 2.0 (Bluetooth stereo) er på
> den

Også meget forkert - for der er begge dele, den har både wi-fi og BT 2.0.

> Så ledningen hænger stadigt - i det 21 århundrede - og dingler og er i
> vejen som altid med ledninger...

Der skal jo strøm på ind imellem, det skal der på alle mobiltelefoner.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 19-07-07 21:58

Hvad er det teoretiske hastighed så? Altså på EDGE?

Men du har ret, der er sgu BT 2.0, og det er super fedt, er mega glad for
mit Plantronics P590, fanme det bedste
der er lavet længe...

Du har også ret i at der er WiFi, også megafedt....

Det var ledningen mellem iPhone og headset jeg snakkede om, ikke iPhone og
lader

Tror sgu jeg skal ned og prøve dyret af når den kommer til DK....

P.S. Også fedt at den kører med flashram og ikke hd....

Henrik

Fra : Lars

Dato : 19-07-07 22:30

Henrik, Silkeborg skrev:
> Hvad er det teoretiske hastighed så? Altså på EDGE?

Teoretisk op til 384 Kbps, men i praksis omkring 100 Kbps eller 2-3
gange så hurtigt som standard GPRS (begge er GSM-teknologier).

Jeg mener ikke TDC nogensinde har tilbudt, Sonofon har vist gjort det
men satster på UMTS nu. Telia tilbyder stadig EDGE - men der er altså en
vis begrænsning mht udbydere ifht UMTS (3G), som fås hos både 3, sonfon
og TDC.

Fra : Jonas Kofod

Dato : 20-07-07 09:03

Henrik, Silkeborg skrev:

> P.S. Også fedt at den kører med flashram og ikke hd....

Kører andre telefoner ikke med flashram?

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 20-07-07 09:52

"Jonas Kofod" <news@jlkofod.dk> skrev i meddelelsen

> Kører andre telefoner ikke med flashram?

Der er andre iPods der kører med hdd....

Henrik

Fra : Jonas Kofod

Dato : 20-07-07 10:16

Henrik, Silkeborg skrev:

> "Jonas Kofod" <news@jlkofod.dk> skrev i meddelelsen

> Der er andre iPods der kører med hdd....

Rystende. Men det er altså her at Mac entusiaster ender med at blive
imponeret og syntes at det er "fedt" at få noget der er standard i
verdenen udenfor?

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 20-07-07 10:36

Hvem snakker du om?

Ingen humor?

Er sgu da bare glad for at de ikke stopper noget lort i der går nemt i
stykker...

Længere er den sgu ikke du

Henrik

Fra : Jonas Kofod

Dato : 20-07-07 11:25

Henrik, Silkeborg skrev:
> Hvem snakker du om?

Folk der er imponerede over at deres mobile apparater har flash ram, når
det er standard.

> Ingen humor?

Hvad er det sjove?

> Er sgu da bare glad for at de ikke stopper noget lort i der går nemt i
> stykker...

Jo, men blive ekstraordinært glad for noget ordinært. Det kan undre lidt.

> Længere er den sgu ikke du

Næ, man bestemmer jo selv hvad der skal til for at man bliver henrykt.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 20-07-07 12:45

Jamen du har jo så svaret, nul humor

Fra : Jonas Kofod

Dato : 20-07-07 12:47

Henrik, Silkeborg skrev:
> Jamen du har jo så svaret, nul humor

Jeg mener normalt jeg har humor.
Er der andre end Henrik der kan se hvad humoren her er?

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 20-07-07 12:49

> Jeg mener normalt jeg har humor.
> Er der andre end Henrik der kan se hvad humoren her er?

Miiiiiiiiiig miiiiiiiiiiiig.....

Sgu da at iPhone skulle være en iPod.....

De sjoveste jokes er jo ikke dem der skal forklares eller hva´ ?

Fra : Jonas Kofod

Dato : 20-07-07 12:58

Henrik, Silkeborg skrev:

> "Jonas Kofod" <news@jlkofod.dk> skrev i meddelelsen

> Miiiiiiiiiig miiiiiiiiiiiig.....
>
> Sgu da at iPhone skulle være en iPod.....
>
> De sjoveste jokes er jo ikke dem der skal forklares eller hva´ ?

De sjoveste jokes er dem med en pointe der er sjov.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 20-07-07 13:04

Det er jo det der er pointen....

Fra : Henrik

Dato : 20-07-07 16:01

On 2007-07-20 13:46:58 +0200, Jonas Kofod <news@jlkofod.dk> said:

> Jeg mener normalt jeg har humor.
> Er der andre end Henrik der kan se hvad humoren her er?

Ja da....

Han var ironisk/sarkastisk

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 19-07-07 15:44

http://www.youtube.com/watch?v=1xXNoB3t8vM&mode=related&search

--
ad

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 19-07-07 21:35

LOL...

Fra : Snakee

Dato : 19-07-07 18:31

Thu, 19 Jul 2007 16:02:39 +0200 skrev Lars Bonnesen følgende på hovedet af
en knappenål:

> Er den ikke håbløst forældet?

Jo

Snakee

Fra : Snakee

Dato : 19-07-07 19:56

Thu, 19 Jul 2007 20:32:01 +0200 skrev Henrik, Silkeborg følgende på
hovedet af en knappenål:

> Men, nogle generationer fremme i tiden, SÃ… skal jeg ha en iPhone

Apple har slet ingen erfaring med at lave telefoner. Det er ret klogt at
vente nogle år inden man køber. Jeg tror godt på sigt at Iphone kan blive
interessant men som det er nu er den bagud og jeg vil næsten holde på at
man får mere ud af at købe sig en god Ipod istedet for hvis det er musik
man vil have.

Snakee