Alternativt SMS sender til SE
Fra : Peter Henriksen

Dato : 18-07-07 13:04

Hvis man nu gerne vil sende SMS igennem et program der installeres på selve
SE telefonen, findes der så nogle at vælge imellem?

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 01-08-07 12:01

On Wed, 18 Jul 2007 14:04:02 +0200, "Peter Henriksen"
<peter.henriksen@yahoo.xxx> wrote:
>Hvis man nu gerne vil sende SMS igennem et program der installeres på selve
>SE telefonen, findes der så nogle at vælge imellem?

Kig på;

http://www.vyke.com Billig og meget god
http://www.messito.se Meget god
http://www.mobiwireless.com/MobiSMS Lidt mer komplicert men god

https://www.smsbug.com Billig men KATASTROFALT dårlig!!!

Fra : Peter Henriksen

Dato : 22-08-07 15:01

<borje@hotmail.com> wrote in message

> Kig på;

> [...]

Hmm det er jo alle en slags webapplikationer.
Jeg vil anvende et Java program på min egen telefon til at sende igennem den
og betale regningen til min normale udbyder.

Fra : BG

Dato : 24-08-07 11:40

"Peter Henriksen" <peter.henriksen@yahoo.xxx> skrev i meddelandet

> <borje@hotmail.com> wrote in message

> Hmm det er jo alle en slags webapplikationer.
> Jeg vil anvende et Java program på min egen telefon til at sende igennem
> den og betale regningen til min normale udbyder.

???? Jeg tror visst du har probleme med at förstå engelsk....
Pröv og ta hjälp fra en vän der kan engelsk og läs igen!!!

Alle er java-applikationer!!!!

Börje, fra Sverige

Fra : Peter Henriksen

Dato : 26-08-07 14:36

> ???? Jeg tror visst du har probleme med at förstå engelsk....
> Pröv og ta hjälp fra en vän der kan engelsk og läs igen!!!
>
> Alle er java-applikationer!!!!

Og hvad så?
Læste du alle mine krav?

Det er jo altså ikke nok at eet af dem er opfyldt.

Læs det evt. igen med en der gider hjælpe dig med at forstå dansk.

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 27-08-07 11:18

On Sun, 26 Aug 2007 15:35:56 +0200, "Peter Henriksen"

>Og hvad så?
>Læste du alle mine krav?
>
>Det er jo altså ikke nok at eet af dem er opfyldt.
>
>Læs det evt. igen med en der gider hjælpe dig med at forstå dansk.

Ja jeg läste alle dina krav!!!
Så pröver jeg igen, Du skev:

"Hvis man nu gerne vil sende SMS igennem et program der installeres på
selve SE telefonen, findes der så nogle at vælge imellem?"

Jeg har nu igen samme svar:

http://www.vyke.com Billig og meget god
http://www.messito.se Meget god
http://www.mobiwireless.com/MobiSMS Lidt mer komplicert men god

https://www.smsbug.com Billig men KATASTROFALT dårlig!!!

Alle er java-applikationer!!!! og til SE!!!!! og instaleres på sleve
telefonen.

Hvilket krav savnes?

Jeg har ikke noget problem med at förstå dansk men jag kan ikke läse
dansk som ikke er skrivet...

Fra : Peter Henriksen

Dato : 27-08-07 15:02

> Ja jeg läste alle dina krav!!!
> Så pröver jeg igen, Du skev:

He, du læser jo ikke hvad der står.

Jeg må hellere citere for dig:

- Java applikationer
- Betale regningen til min normale udbyder

Fra : BG

Dato : 29-08-07 14:36

> He, du læser jo ikke hvad der står.
>
> Jeg må hellere citere for dig:
>
> - Java applikationer
> - Betale regningen til min normale udbyder

Betale regningen til din udbyder? men kun for GPRS, selvfölgelig!
Der er altid en regning for den ekstra tjenste du köber, selvfölgelig.
Der er ingen udbyder der pröver at konkurere med seg selv, selvfölgelig, og
tilbyder to foskelige typer af smser.

Fra : Peter Henriksen

Dato : 31-08-07 14:34

"BG" <borje@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Der er ingen udbyder der pröver at konkurere med seg selv, selvfölgelig,
> og tilbyder to foskelige typer af smser.

OK - Lad mig forklare det for dig igen, siden du ikke forstår dansk.

Jeg ønsker at installere et program på min SE telefon.
Det skal sende SMS igennem min normale telefon uden brug af GPRS og SMS skal
afsendes med den normale SMS backend der allerede er indbygget i telefonen.
Jeg ønsker IKKE at anvende andre gateways eller noget som helst i den
retning.

Så hold lige inde med spydighederne når du ikke engang har forstået
spørgsmålet!

Fra : BG

Dato : 31-08-07 16:56

> [...]
> telefonen.
> Jeg ønsker IKKE at anvende andre gateways eller noget som helst i den

Det er STOR forskel mellom dit seneste spörgsmål og dit förste. Nej der er
ingen sådan mulighed. Nu har du ydeligere et svar.

> Så hold lige inde med spydighederne når du ikke engang har forstået
> spørgsmålet!

Jeg förstår godt dansk HVIS DET ER SKRIVET, jeg kan ikke läse dine tanker!

Dit spörgsmål var:

"Hvis man nu gerne vil sende SMS igennem et program der installeres på selve
SE telefonen, findes der så nogle at vælge imellem?"

Jeg har svaret mange ganger på dit spörgsmål

Der er mange java-applikationer der fylder dine krav, hvis du nuhved vad du
kräver

Hvis du ikke selv en gang hved dit spörgsmåg, så läs igen .

Fra : Peter Henriksen

Dato : 01-09-07 00:27

> Det er STOR forskel mellom dit seneste spörgsmål og dit förste. Nej der er
> ingen sådan mulighed. Nu har du ydeligere et svar.

Ja, men du kunne jo læse første spørgsmål, dit svar og så min opfølgning.
Så havde du alt du skulle bruge.
Kan du overskue flere end et indlæg af gangen?

> Jeg förstår godt dansk HVIS DET ER SKRIVET, jeg kan ikke läse dine tanker!

Nej det kan du ikke.
Hvis du bare læser indlæggene er det fint med mig.

> [...]
> selve
> SE telefonen, findes der så nogle at vælge imellem?"
>
> Jeg har svaret mange ganger på dit spörgsmål

Ja, dit første svar var fint nok, jeg supplerede med at forklare hvorfor jeg
ikke kunne bruge dem.
Så kunne du ikke overskue mere og begyndte på dine fejlagtige spydigheder.

> Der er mange java-applikationer der fylder dine krav, hvis du nuhved vad
> du kräver

Det har jeg hele tiden vidst, men ingen har kunnet hjælpe mig.
Heller ikke dig!

> Hvis du ikke selv en gang hved dit spörgsmåg, så läs igen .

Du siger bare til når du kan læse flere indlæg og sætte dem sammen til en
helhed.

Fra : Knud Gjøl

Dato : 01-09-07 15:57

"Peter Henriksen" <peter.henriksen@yahoo.xxx> skrev i en meddelelse

> [...]
> Heller ikke dig!

> Du siger bare til når du kan læse flere indlæg og sætte dem sammen til en

Selv om jeg kendte svaret ville jeg ikke give det til dig, du er da bestemt
heller en af de bedste til at formulere dig og forklare dig på skrift.