Iphone, hvor???
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 16-07-07 17:00

Jeg vil gerne se og rage lidt på en IPhone, men hvem og hvor kan man komme
til det?

Mvh Henrik

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 16-07-07 17:18

"Henrik, Silkeborg" <NOTdk8008@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne se og rage lidt på en IPhone, men hvem og hvor kan man komme

I USA !

--
ad

Fra : Lars

Dato : 17-07-07 01:30

Henrik, Silkeborg skrev:
> Jeg vil gerne se og rage lidt på en IPhone, men hvem og hvor kan man
> komme til det?

Køb den på ebay, og du kan rage på den derhjemme....

Prisen er p.t. nede i omkring 600 dollars for en 4GB udgave, men selve
telefondelen kan p.t. kun via en med AT&T kontrakt på 2 år til
yderligere 1200-1400 dollars (og sådan en får man næppe uden et US
personnummer el. lign ). Men mon ikke der kommer nogle, der kan låse dem
op snart.

Ellers må du vente nogle måneder - den skulle lande flere steder i
Europa sidst på året, men om det også inkluderer Danmark er vist usikkert.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 17-07-07 09:54

Nånå, rager på den når den kommer indenfor rækkevide så

Men MMS er dælme nemt at undvære, sms skal den kunne lige så godt eller
bedre end en
Nokia Communicator, ellers er det jo bare en Ipod man kan ringe til og
fra...

Henrik

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 17-07-07 10:09

Henrik, Silkeborg skrev:

> Men MMS er dælme nemt at undvære,[...]

Ja, jeg må indrømme at jeg endnu har til gode at sende en MMS, selvom
både min telefon og abonnement understøtter det. Det er ikke noget jeg
kan se det fornuftige i, så hellere sende en gratis e-mail.

> sms skal den kunne lige så godt eller bedre end en Nokia
> Communicator, ellers er det jo bare en Ipod man kan ringe til og
> fra...

Tag et kig på filmene her: <URL: http://www.apple.com/iphone/ >

Der er flere forskellige film af diverse funktioner, så klik lidt rundt
og find dem der interessere dig.

--
Michael Rasmussen
»If you don't fail at least 90 percent of the time,