Køb af ny mobil - SE W880i eller
Fra : Erling S.

Dato : 14-07-07 19:25

Efter at have kikket på de to modeller er jeg blevet
noget i tvivl om, hvilket model jeg skal vælge.
Jeg kan se, at W880i ikke har radio som K810 har.
Det er nok selve musikdelen, jeg kommer til at bruge mest.
Er der nogen af jer, der har erfaringer med de to telefoner?
mvh
Erling

Fra : Jean

Dato : 14-07-07 22:44

Erling skrev:
> Er der nogen af jer, der har erfaringer med de to telefoner?

Jeg har prøvet begge telefoner og de virker virkelig som kvalitet. Hvis du
primært går efter musik-delen, så skal du vælge w880i, da den har SE's
walkmansoftware.

Personligt har jeg dog lige bestilt K810i, da jeg går mere op i at kameraet
er godt, men jeg er vild med W880i's design.

Du kan evt. gå ind i en TDC Butik, hvor de har en "levende" mobilvæg, og
afprøve telefonerne. Specielt tasterne kræver lidt tilvending.

Mvh Jean.

Fra : Erling S.

Dato : 15-07-07 08:53

Jean skrev:
> [...]
>
> Du kan evt. gå ind i en TDC Butik, hvor de har en "levende" mobilvæg, og
> afprøve telefonerne. Specielt tasterne kræver lidt tilvending.

Hej Steen og tak for tipset.
Jeg har været på SE's hjemmeside og sammenlignet de 2 telefoner.
De eneste umiddelbare forskelle jeg kan se, er manglen på radio i W880i
samt dårligere kamera og mindre intern hukommelse.
Jeg tror jeg vil besøge TDC's butik i morgen og se, hvordan
tastaturerne er. Det er mange gange der forskellen ligger.
Jeg har selv en gammel SE K750i (W800i) som jeg er glad ved,
men den er ved at være noget slidt.
mvh
Erling

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-07 08:06

"Erling S." <gnilre.nospam@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er nok selve musikdelen, jeg kommer til at bruge mest.
> Er der nogen af jer, der har erfaringer med de to telefoner?

Prøv at sammenlign de forskellige telefoner på SE's hjemmeside.
Jeg har købt W610i, den har både musikdelen og radio (høretelefonerne er
antenne) samt bluetooth stereo. Det var de vigtigste ting jeg gik efter da
jeg valgte. Men desværre så er hukommelseskortene endnu ikke så store. 4 GB
er først lige kommet frem. Jeg har bestilt kortet, men leveringstid er først
i august

Lisbeth

Lisbeth

Fra : Erling S.

Dato : 15-07-07 08:50

Lisbeth skrev:
> [...]
> er først lige kommet frem. Jeg har bestilt kortet, men leveringstid er først

Tak for tipset Lisbet.
Jeg har været på SE's hjemmeside og sammenlignet de 3 telefoner.
Da jeg vil ha' en 3G telefon, er W610i ikke aktuel for mig.