Nokia 6300: Bluetooth Problem ?
Fra : Thomas Andersen

Dato : 12-07-07 15:49

Hejsa

Andre herinde som har problemer med deres Nokia 6300, sammen
med en bluetoot enhed (headset, bilmontering osv ?)

Benytter selv min 6300 sammen med et CK-7W Bilsæt, men det giver meget ekko
/ runger hos modparten.

Har 3 kammerater med samme probeme (forskellige headsets )

Findes der en løsning ?

På forhåmd tak,

Fra : Rasmus Stetter

Dato : 13-07-07 16:18

Hej Thomas

Jeg havde samme problem, men det hjalp med en tur på værksted !

Den har fået nyt software nu og så skrev de også at der var en mekanisk fejl
?? den forstod jeg ikke helt der er sku da ikke meget mekanisk i en
mobiltelefon =) Men nu virker den

Tjek din software tryk *#0000#

den nye software jeg har fået i hedder V05.00 27-04-07