ændre tid før omstilling til telesvar
Fra : Leonard

Dato : 11-07-07 16:38

Jeg har en Nokia 6300 med et Telmore abb.

Jeg vil gerne ændre tiden, der går fra et ring begynder og indtil der
stilles videre til svareren.
Kan jeg det?
- og hvor / hvordan?

--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:14 sælges

Fra : Jesper Hansen

Dato : 11-07-07 17:39

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Nokia 6300 med et Telmore abb.
>
> Jeg vil gerne ændre tiden, der går fra et ring begynder og indtil der
> [...]

Prøv lige at se denne udemærket side :

https://www.telmore.dk/help/faq/viewHelp.do?type=1&id=200602152301172626

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Leonard

Dato : 11-07-07 17:58

On Wed, 11 Jul 2007 18:39:10 +0200, Jesper Hansen wrote:

> Prøv lige at se denne udemærket side :

Som ikke fortæller noget om at justere på tiden, der går inden der
stilles om.

Alt det der står på den side er forøvrigt ret nemt med menuerne i
telefonen, men jeg var bare ikke nået langt nok ind i menuerne til at nå
til punktet, hvor man kan vælge hvorlang tid der skal gå. Desværre kan
tiden kun sættes til mellem 5 og 30 sekunder i 5 sek. intervaller, jeg
vil gerne sætte min tid til 60 sek.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 11-07-07 19:10

https://www.telmore.dk/help/faq/viewHelp.do;jsessionid=5C02C1A853BA5E5B092371CAD0756F4A

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Leonard

Dato : 11-07-07 19:21

On Wed, 11 Jul 2007 20:09:54 +0200, Michael Kjærsgård wrote:

> https://www.telmore.dk/help/faq/viewHelp.do;jsessionid=5C02C1A853BA5E5B092371CAD0756F4A

Når I nu er så vilde med at henvise til sider, hvorfor så ikke henvise
til den side, hvor der er svar på mit spørgsmål:
https://www.telmore.dk/help/faq/viewHelp.do?type=1&id=200602152303432628

Der er dog intet på den side, der ikke kan klares med menuerne i Nokia
6300 og der er ikke en løsning på at få tiden op på 60 sek.

Fra : Jean

Dato : 11-07-07 19:24

Leonard skrev:
> Der er dog intet på den side, der ikke kan klares med menuerne i Nokia
> 6300 og der er ikke en løsning på at få tiden op på 60 sek.

Spørgsmålet er om det er muligt med 60 sekunder? Har du prøvet?

Mvh Jean.

Fra : Leonard

Dato : 11-07-07 19:31

On Wed, 11 Jul 2007 20:24:19 +0200, Jean wrote:

> Spørgsmålet er om det er muligt med 60 sekunder? Har du prøvet?

I menuen er det ikke muligt og prøver jeg med **61*osv så kommer svaret
Application Unknown, så det vil ikke virke.

Fra : Jean

Dato : 11-07-07 21:27

Leonard skrev:
> I menuen er det ikke muligt og prøver jeg med **61*osv så kommer svaret
> Application Unknown, så det vil ikke virke.

Ja, præcis, så jeg tror ikke 60 sekunder er en mulighed. Desuden er det også
ufatteligt langt tid, og ingen venter så længe... før de lægger på igen.

Mvh Jean.

Fra : Jean

Dato : 11-07-07 19:17

Leonard skrev:
> Jeg vil gerne ændre tiden, der går fra et ring begynder og indtil der
> stilles videre til svareren.
> Kan jeg det?
> - og hvor / hvordan?

Hej Leonard.

Jeg ved ikke hvorfor folk ikke bare svarer på dit spørgsmål....

**61*xxxxxxxx**yy#
Slår viderestilling til i de tilfælde hvor man ikke når at tage telefonen.
Udskift xxxxxxxx med nummeret på dit mobilsvar.
Tallet yy kan være 05, 10, 15, 20, 25 og 30 og er antallet af sekunder
telefonen ringer inden der viderestilles.

Bemærk: XXXXXXXX er dit movilSVAR-nummer og ikke dit mobilnummer...

Mvh Jean.

Fra : Snakee

Dato : 15-07-07 19:28

Den Wed, 11 Jul 2007 18:58:14 +0200 skrev Leonard:

> Desværre kan tiden kun sættes til mellem 5 og 30 sekunder i 5 sek.
> intervaller, jeg vil gerne sætte min tid til 60 sek.

SÃ¥ skal du have fat i dem der har lavet GSM-standarden og bede dem lave
den om, det er nemlig en begrænsning i denne der gør at det forholder sig
sådan

Snakee