skifte selskab
Fra : Maria

Dato : 09-07-07 18:43

Jeg skifter mobilselskab på torsdag d. 10/7. Jeg har i dag modtaget mit nye
simkort. Men hvordan og hvorledes er det når man skifter?

Gælder mit nuværende simkort til 9/7 kl. 23.59, og mit nye simkort fra 10/07
kl.. 00.01 feks?

Eller hvornår gælder det nye simkort fra når der bare står 10/7?
--
Maria

Jeg tjekker først min postkasse for kort tid siden, og opdager at jeg heller
ikke i dag, har modtaget pin og puk-kode.
Vil det så sige, at jeg står uden tlf. fra i morgen indtil jeg modtager
pinkode?
--
Maria

Fra : MN

Dato : 09-07-07 19:02

Maria skrev:
> [...]
> kl.. 00.01 feks?
>
> Eller hvornår gælder det nye simkort fra når der bare står 10/7?

Pil det gamle ud når det ikke virker længere og sæt det ny i.

Mogens

Fra : Maria

Dato : 09-07-07 19:16

> Pil det gamle ud når det ikke virker længere og sæt det ny i.
>
> Mogens

Jamen der skal vel indtastes en pinkode som på alle andre simkort?
--
Maria

Fra : MN

Dato : 09-07-07 19:19

Maria skrev:

> Jamen der skal vel indtastes en pinkode som på alle andre simkort?

Ja, og den burde du have modtaget sammen med det ny simkort.

Mogens

Fra : Maria

Dato : 09-07-07 19:31

"MN" <virker@ikke.nospam> skrev i en meddelelse

> Ja, og den burde du have modtaget sammen med det ny simkort.
>
> Mogens

Jeg modtog simkortet i lørdags, og nej jeg har ikke modtaget pinkoden.

Fra : John

Dato : 10-07-07 00:24

Maria skrev:

> Jeg modtog simkortet i lørdags, og nej jeg har ikke modtaget pinkoden.

Hvilket selskab er det?
De gange jeg har modtaget SIM-kort, har det altid været ledsaget af
pinkoden m.m.

Mvh

John

Fra : Maria

Dato : 10-07-07 06:39

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilket selskab er det?
> De gange jeg har modtaget SIM-kort, har det altid været ledsaget af
> pinkoden m.m.
>

> Mvh
>
> John

Jeg skal have flyttet mit nummer fra Telia til TDC. Men der står godt nok i
brevet, at de sender pin og pukkode særskilt. Og som sagt fik jeg først
simkortet i lørdags. Så mon ikke pinkoden kommer i dag så? - Det håber jeg
da. For jeg kan ikke undvære min tlf.
--
Maria